Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lennen haalarit hyviä?

Vierailija
21.06.2009 |

Täällä touhutaan aina Reimateckeistä sun muista. Millaset on Lennet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on, eli pitää vettä ja maksaa lähes yhtä paljon.

Vierailija
2/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitosella. Hyvät oli, annoin eteenpäin vielä vara rupuhaalareiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten musta hyvät mutta vetskari oli niin terävä, että se välillä viilsi haavoja lapsen ihoon!

Piti fiksailla sitä vetskaria aika paljon. En tiedä oliko meillä joku maanantaikpl vai onko yleisemipikin vika.

Vierailija
4/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen merkin välikausihaalari oli aivan susi. Ei pidä lähimainkaan Remun tai Reimatecin veroisesti vettä ja lisäksi pesussa väri levisi jonkun verran sinisestä vaaleampaan väriin.

Vierailija
5/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin esikoistytöllä ja nyttemmin pikkusiskolla.

oon ollut todella tyytyväinen!

haalari on kokoa 86 joten kätetty siinä iässä kun meno on aika kovaa ainakin meidän likoilla.. konttailtu on paljon, rymytty muutenkin. ja edelleen haalaru on tosi siisti! ei paljonkaan karhentumaa ja pitää täysin vettä, kuten on alusta asti pitänyt! pessytkin olen sen useita kertoja, mutta ominaisuudet säilyneet edelleen.

välillä on haalari ollut (vaalenapunainen yläosa, harmaa alaosa) niin likainen että olen ajatellut ettei lähde enää puhtaaksi mutta aina on pesun jälkeen täysin puhdas, vain hihansuissa pientä hiekkavärjäymää.

tästä jää vielä jollekin kolmannellekin käyttäjälle tosi hyvä haalari, menee ihan ykköshaalarina.

ja ei kyllä vastannut reimatecin hintaa, oli useita kymppejä halvempi.

Vierailija
6/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toissavuotisessa Reimatecin takissa oli myös vetskarin pää niin terävä, että lapsi sai siitä verinaarmuja.

Muuten musta hyvät mutta vetskari oli niin terävä, että se välillä viilsi haavoja lapsen ihoon! Piti fiksailla sitä vetskaria aika paljon. En tiedä oliko meillä joku maanantaikpl vai onko yleisemipikin vika.

Vierailija
7/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena ja olin supertyytyväinen, poika rymysi vaikka kuinka, edelleen polvet ja pyllynpaikat todella hyvässä kunnossa. Sukelsi keväällä vyötäröä myöden toooosi isoon lätäkköön ja ainoa mikä kastui, oli nilkat vähän kun talvikengän varresta pääsi vähän sisään. sukatkin oli muutoin kuivat. Sen syystä uskaltauduin ostamaan syksyksi lennen välikausihaalarin, katsotaan millainen se on.

Vierailija
8/9 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa Lennen tehtaanmyymälässä?

Tiedättekö, saako Virosta Lennet muutenkin halvemmalla?

Vierailija
9/9 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki-ikäisellä ei kestänyt kulutusta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi