Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotuesta

Vierailija
19.12.2008 |

Olen marraskuun puolenvälin jälkeen postittanut hakemukseni ja viimeviikolla aloin ihmettelemään, kun ei päätöstä kuulu. Soitin sinne ja sosiaalityöntekijäni on jäänyt kokonaan pois. Toinen työntekijä on ottanut hänen asiakkaansa. Hän sitten kertoi minulle että hakemukseni on hävinnyt ja lupasi etsiä sitä ja ilmoittaa kun löytää. No ei alkanut kuulumaan ja menin viime viikon pe käymään siellä. No hakemus löytyi ja nainen lupasi tehdä päätöksen. Mutta eipä tullut vielä tänäänkään postissa! Mitä ihmettä teen?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soitella sinne ahkerasti jos työntekijä vaihtuu. Maksatukseen voisit soittaa myös.

Vierailija
2/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei enää paikalla, jätä viesti keskuksen kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi jättää hakemusta alkukuusta, koska hakemuksen voin jättää vasta kun edellinen päätös on tullut! Eli kun en ole vielä saanut joulukuun päätöstä en voi hakea tammikuun tukea!

Vierailija
4/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tuollaisista rajoituksista välittänyt ja ihan hyvin olen saanut päätökset, vaikka edellinen olisi viipynytkin. Varsinkin jos päätös viipyy toimistossa, kirjoitan viestin vielä hakemukseen, että edellinen päätös on vielä sosiaalityöntekijän pöydällä. Ei kukaan ole koskaan valittanut minulle.

Vierailija
5/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee toimeentulotukipäätöksiä vaan etuuskäsittelijät.

Vierailija
6/6 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mulla ainaki sillon aikasemmin teki päätökset. Mut tää onkin pieni kaupunki, joten voi olla asiat erilailla..

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän