Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lahnaleikki"

Vierailija
20.06.2009 |

Mun vaimo tahtoo joskus "käyttää mua sauvanaan" tai siis haluaa, että en saa liikkua ollenkaan - vain maata selälläni. Hän sitten ensin masturboi kahareisin päälläni ja sopivalla hetkellä sujauttaa elimeni sisäänsä - joko peppuun tai pimppiin ja hieroo itselleen orkun. Tätä siis hän haluaa joskus - ei aina. Tavallista seksiä on kyllä enimmäkseen. Vaimo on aika aktiivinen seksipuolella. En tiedä mitä tästä ajattelisin. Mukavaahan se minustakin on, mutta en ole kuullut että muut olisivat tällaista halunneet. Onko kukaan muu tällaista kuullut tai kokemut? M 34

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarttis jännittää mitä mies aattelee musta sen jälkeen. kuinka paljon naureskelee jos näytän hassulta. ja monestikko ottais asian puheeksi nolatakseen mut taas... =(

nauti!

n 26

Vierailija
2/3 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta kuuluu "Kaikkea pitää kokeilla ainakin keran".

Jos leikki tntuu liian rajulta, tai sopimattomalta sanon EI.

#2 / n 26

Miksi pelkäät, että asia otettaisiin jälkeenpäin esille kielteisessä tarkoituksessa, kuten nolaaminenö olihan miehesiki siinnä leikissä itse muana.

Käyttääkö miehesi sinuun henkistä väkivaltaa, tai pitää sinua jotenkin muuten "otteesaan", vai miksi pelkäät moista?

Jos vaimoni haluaisi leikkiä "lahnaeikkiä" se sopisi minulle vallan mainiosti, jos kokisin sen jotenkin vastenmielisenä, sanoisin EI ja se asia olisi siinnä.

Jos jokaista ehdotusta pitää pelätä ja vatvoa pitkään, katoaa seksistä kyllä virikkeet ja vihtelu, kun kumpikaan ei ehdota / kokeile mitään uutta.

Sitten on molemilla jänjellä vain sitä perussettiä, mutta onhan se vanilijaa myös ihan hyvää.

Mulle kyllä kävis kiitos.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuonne B-rappu suljettu raskausaikana?-ketjuun (vai mikä se nimi nyt oli)vastauksen: "Rupesi naurattamaan kun luin tuon "lahnaleikki"-ketjun. Meillä tehdään nyt juuri niin kun ison vauvamasuni kanssa se tuntuu ainoalta hyvältä asennolta. Peppuseksiähän se meillä nykyisin on, kun se tuntuu niin ihanalta. Kultakaan pane ollenkaan pahakseen. Pyytää vaan silloin tällöin kääntymään selin, että näkee mun "mahtavan ihanan pyllyn" (Tää on siis miehen ilmaus). n 29" Sehän sopii tähänkin ketjuun. Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi