Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä oikein? Appivanhemmat pihtaavat rahaa!

Vierailija
20.06.2009 |

Miehelläni on sisko ja veli. Heitä on siis kolme. Heidän vanhempansa ovat eronneet ja ovat todella varakkaita.

Appivanhemmat eivät osallistu rahallisesti ollenkaan kolmen lapsenlapsensa elämään. Muilla mieheni sisaruksilla ei siis lapsia ole.

Minua tämä harmittaa, vaikka olemme molemmat mieheni kanssa ihan työssäkäyviä ja kaipa voidaan sanoa et jopa ihan hyvin toimeentulevia.

Appivanhemmat aina valittavat mulle et älä ole niin vaativa ja halua aina kaikkea ostaa ja ostaa. Mieheni on tosi kiltti ja antaa mun ostaa kaikenlaista jos siihen vain suinkin on varaa. Nyt mua on alkanu ärsyttämään ettei appivanhemmat anna rahaa tai muullatavoin auta meitä vaan pikemminkin sättivät et me vietetään kulutusjuhlaa. Esim pesutorni oli kuulemma turha ostos. Asumme velattomassa asunnossa ja autot ei ole todellakaan mitään uusinta uutta mut ei jätettäkään.

Silti tää kismittää. Voisivat joskus vaikka maksaa meille etelänloman ja jäisivät lapsia hoitamaan siksi aikaa et me saatais ladata akkuja.

Onko typerä kun ajattelen näin? Perintöosuus kun ropsahtaa miehelleni niin siitä on sitten kovat verot maksettava kun nyt voisi jo pikkuhiljaa antaa osan ennakkoperintönä mutta kun ei.

Mun vanhemmat on ihan köyhiä tyhjätaskuja ja niiltä ei ole tulossa mulle mitään.

Miksi appivanhemmat tekevät näin? Kuulemma he tekevät siksi näin kun me emme saa koskaan rahaa sivuun vaan kaikki menee mikä tuleekin. Miksi pitäisi jäädä säästöön?! Mitä varten me säästäisimme? En vain ymmärrä.

Olen varmaan liian nuori,oon kohta 28v.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä tätä kirjoitusta. Onkohan tää trolli?

Ehkä appivanhemmat on päättäneet, että rahoja ei mene miniälle ollenkaan ja kun aikanaan perintö pläjähtää heidän pojalleen, niin siinä on ehto, että ei aviopuolisoille mene ollenkaan.

Mitä ap luulet, että miten appivanhemmat ovat saaneet kerättyä omaisuutensa? Miten paljon heillä uskoisit olevan omaisuutta, jos eivät olisi koskaan säästäneet vaan eläneet tuolla logiikalla "mitä varten me säästäisimme". Kukaan ei tietty saa tietää, että miten appivanhemmat toimisivat, jos ap vaikka opettelisi itse säästämään ja pyörittämään raha-asoitaan. Raha tulee rahan luo ja raha voidaan pistää tekemään rahaa.

Vierailija
22/22 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet typerä ja ahne! Vai että oikei pitäisi teille etenlomaa maksaa! Voi jeesus... Ymmärtäisin valituksesi, jos teillä olisi nälkä eikä lainkaan rahaa sitä ruokaa ostaa ja appivanhempasi paistattelisivat etelänauringossa vuoden ympäri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi