Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antihistamiinit ja imettäminen

Vierailija
20.06.2009 |

Oletteko syöneet jotain allergialääkkeitä imettäessänne?

Mulla kotona olevassa pakkauksessa näyttää olevan, ettei imettäessä saisi käyttää. Nyt on kuitenkin pahemmat allergiaoireet kuin koskaan. Pitäisi saada apteekista jotain apua. Silmätippoja olen lotrannut jo vaikka kuinka kauan, mutta ne eivät auta yhtään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pitää ottaa niin paikallishoito on parasta eli silmätipat ja nenäsuihke (fliksonase on ainakin sallittu). Pillereistä aireus on sallittu. Kysyin menaan just samaa neuvolassa ja nyt odottaa fliksonase resepti hakijaansa.

Vierailija
2/2 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin Yliopiston Apteekin 24 H auki olevasta puhelinnumerosta. Noita antihistamiineja ei suositella (tai on oikeestaan kielletty) imettämisen aikana, koska ne erittyy äidin maitoon. Alle 2-vuotiaalla taas maksa ei ole vielä kehittynyt, joten se ei voi käsitellä äidinmaidon mukana tulevaa lääkettä.

Päädyin siis lotraamaan silmätippojen kanssa, vaikka ne ei mitään tunnu auttavankaan. Nenän huuhteluun mulla on sarvikuono. Silti olen oikea punoittava "lasisilmä". Kyllä lapsen etu menee kuitenkin oman edun edelle. Korvikkeeseen en halua tän takia siirtyä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän