Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta kieltäytyä menemästä häihin?

Vierailija
20.06.2009 |

Jos tämä kyseinen mies on todella kaukainen kaveri mieheni kanssa. Ovat siis olleet joskus työkavereita ja nyt ihan yllättäen tuli hääkutsu. Miestäni ei huvita mennä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keksikää joku hyvä tekosyy. sitten asia on ok.

Vierailija
2/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hääparikin salaa toivoo, että joku kieltäytyy, ovat ehkä kutsuneet vain velvollisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syy on "ei huvita". Miksi ette kunnioittaisi tuttujenne tärkeää päivää lasnä olollanne - he ilmeisesti todellakin toivovat teitä paikan päälle kun ovat kutsuneet vähän yllättäinkin mukaan.

Miksi miestäsi "ei huvita"? Mä en oikein ymmärrä tuollaista asennetta.

Vierailija
4/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hääparikin salaa toivoo, että joku kieltäytyy, ovat ehkä kutsuneet vain velvollisuudesta.

Vierailija
5/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on päteviä syitä, joiden takia ei pääse juhlaan.

Vierailija
6/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni ei ole juhlaihmisiä. Viihtyy mielummin kotona ja tuttujen ihmisten seurassa. Ja nämä häät ovat vielä sellaiset että kirkkoon ei käsketty, vaan juhlapaikkaan klo 16 ei se tarkoittaa siis ryyppyjuhlia. Ja me kummatkaan ei juoda (minä kyllä, mutta nyt olen raskaana)

Vierailija
7/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään ole pakko mennä. Muistaminen kuitenkin lahjan muodossa kun kerran on kutsuttu, olisi fiksua, vaikka ei paikan päälle menisikään.

Vierailija
8/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi ensiksi mieleen, että kirkkoa ei ollutkaan tai että se on liian pieni koko hääväelle. Ainakaan maistraattiin ei mahdu kuin todistajat ja lähin perhe.

Jos olisi kutsuttu Peten Pubiin klo 20, olettaisin että on tulossa ryyppyjuhlat. Klo 16 juhlapaikalla kuulostaa minusta karjalanpaistilta ja täytekakulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi