Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosta kamalia häät-kokemuksia ketjusta

Vierailija
20.06.2009 |

Onko tosiaan niin että huonot häät on sama asia kuin alkoholittomat häät? Onko suomalaiset tosiaan niin viinan perään että ei voi yhtä iltaa juhlia ilman? Omat hääni olivat niin pienet että niissä viinaa tarjoiltu mutta vaikka olisi tullut 100 vierasta, en silti olisi mitään ryyppykestejä järjestänyt. Aika outo juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun ei AV:lla ei osata aina nähdä että täyden alkoholittomuuden ja ryyppäämisen välissä on olemassa sitä sivistynyttä juomista. Tämä voi olla järkyttävä tieto, mutta minä tunnen monia ihmisiä, jotka kykenevät sivistyneeseen juomiseen, eli pariin lasilliseen. Ja tällaisille ihmisille on luonnollista, että juhlissa on tarjolla alkoholia. Itselleni ainakin hyvä illallinen ravintolassa on väistämättä hieman torso ilman siihen sopivia viinejä.

Vierailija
2/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luuletko tosiaan että kaikki ovat näitä sivistyneitä nautiskelijoita? kyllä sinne sekaan aina mahtuu muutama joka vetää sitä viiniä kaksin käsin ja loppuillasta alkaa sitten riehuminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luuletko tosiaan että kaikki ovat näitä sivistyneitä nautiskelijoita? kyllä sinne sekaan aina mahtuu muutama joka vetää sitä viiniä kaksin käsin ja loppuillasta alkaa sitten riehuminen.

ap

Vierailija
4/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen miettinyt lähinnä sitä, mitä kieltä on "kamalia häät-kokemuksia".

Kukin järjestäköön mieleisensä häät, lapsilla tai ilman, alkoholilla tai ilman. Meillä juhliin kuuluu skoolaaminen, viini hyvän ruuan kyytipoikana. Ihan aina ja joka paikassa alkoholi ei ole sama kuin ryyppääminen.

Vierailija
5/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luuletko tosiaan että kaikki ovat näitä sivistyneitä nautiskelijoita? kyllä sinne sekaan aina mahtuu muutama joka vetää sitä viiniä kaksin käsin ja loppuillasta alkaa sitten riehuminen. ap

Minulla on käynyt siinä mielessä säkä, että en ole tällaisiin omassa tai mieheni suvussa tai ystäväpiirissä törmännyt. Ehkä tästä syystä en osaa samaistua niihin ihmisiin, joiden mielestä yhden juopon takia pitää rankaista 99 muuta vierasta. Mutta kukin tavallaan, alkoholia ei ole pakko tarjota jos ei halua.

Toisaalta olen ollut parissakin häissä, joissa alkoholit piti ostaa itse joko alkudrinkin tai ruokailun jälkeen. Homma toimi ihan hyvin. Toimi mielestäni ihan hyvin.

Vierailija
6/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

no ei vedä, jos se viini tarjoillaan suoraan lasiin esim. 2 lasia/nuppi

Vierailija
7/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne juopot ottaa vaikka oman pullon mukaan, en usko että tässä on nyt siitä tosin edes kyse

Vierailija
8/8 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten joku jo sanoi, juoppo tuo vaikka oman pullon, ei se siitä kiinni ole. En vieläkään ymmärrä, miksi muita pitäisi rankaista sen takia, ettei joku osaa ottaa kohtuudella. Jättää sitten sellaisen kutsumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan