Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun narsisti lyö ja uhri uskaltautuu tekemään

Vierailija
20.06.2009 |

rikosilmoituksen niin kuinka narsisti kostaa sen?

Haluan pahan ihmisen vastuuseen teoistaan. Hän on tottunut selviämään kaikesta kuin koira veräjästä. Siitäkö se helvetti vasta repeää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenpitävät todisteet asiasta.

Sen lisäksi sinulla tulee olla lehmän hermot odotellessa oikeudenkäyntiä, jotenkin narsisti saa sinut tuntemaan että kaikki on ollut sinun syytäsi ja sinä olet varmasti tehnyt jotakin muuta josta hän tulee nostamaan "kauheat" syytteet sinua kohtaan ja oikeastaan sinun pitäisi pyytää törkeyttäsi häneltä anteeksi.

Ota huomioon että sinä olet itse rehellinen ihminen ja pysyt totuudessa, narsisti valehtelee ilman tunnontuskia, oikeastaan hän itsekin uskoo valheittensa olevan tosia.

Itsekin olin oikeudessa narsistin kanssa kotirauhan häirinnästä, silmät pyöreinä kuuntelin hänen "totuuttaan". Onneksi oli todistajia, puhelunauhoituksia ja puheluselvitykset sekä poliisikin kertomassa hänen näkemyksensä tapahtumista.

Oikeus luojan kiitos uskoi minua kun kaikki muut paitsi narsisti kertoi tapahtumista samalla tavalla.

Vierailija
2/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilla kerroilla he ovat kehoittaneet tekemään rikosilmoituksen. Vielä en ole uskaltanut tehdä. Joulukuuhun asti on aikaa.

Jos minulla olisi tarpeeksi rahaa niin palkkaisin itselleni henkivartijan. Tämä on aivan kamalaa.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinua on pahoinpidelty

Vierailija
4/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tietty ymmärretty väärin, lyöjä on ollut ihan joku muu, vaikka vaimon uusi rakastaja (jota ei tietenkään tarvitse olla) ja häntä yritetään nyt syyttää turhasta ja luultavasti ilmoittaja on lyönyt itse, mutta narsisti ei koskaan käytä väkivaltaa.

Parasta olisi, jos olisi tapahtumalle vaikka silminnäköijöitä ja lääkärinlausunnot. Hyvällä tuurilla sellainen narsisti etsii sitten jonkun helpomman uhrin.

Vierailija
5/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poliisit olisivat halunneet minut pidättää koska niin turhalla asialla heidän päiväänsä häiritsin. turpaan en sentään saanut uudestaan kostoksi.

Vierailija
6/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla sellainen narsisti etsii sitten jonkun helpomman uhrin.

[/quote]

Onpa ilkeää.

Vierailija
7/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätköhän narsistista persoonallisuushäiriöä? Narsisti tarvitsee ns. lähteen. Jos joku ihminen on lähteenä, niin hälle tehdään ne tempaukset. Jos meinaa päästä narsistista eroon, niin lähteenä toimiminen täytyy lopettaa. Ei saa reagoida mihinkään millään tavalla - narsisti saa kiksejä siitä, että oli sitten huomio positiivista (mitä tietty yleensä toivoo), mutta myös siitä, jos on negatiivista. Ja jos kyseessä on narsistin vaimo tai lapset, niin todellakin toivon, että narsisti siirtää sen lähteensä jonnekin muualle ja esim. väkivallan uhri pääsee jatkamaan omaa elämäänsä rauhassa.

Vierailija
8/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löydät todella paljon tietoa ja siellä on myös keskusteluforumi. Suosittelen lämpimästi. Olen pahoillani, että joudut kärsimään läheisesi narsismista. Tiedän mitä se on. Tekee elämästä helvettiä. Voimia sinulle!

Vierailija
9/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että av:llä on joku narsistien diagnoosifoorumi... Surullista, jos tosiaan näin paljon "oikeiden" narsistien uhreja.

Toinen asia mikä herättää huomiota, on että täällä aika paljon mielialalääkketitä syöviä. Hmmm...

Vierailija
10/10 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että av:llä on joku narsistien diagnoosifoorumi... Surullista, jos tosiaan näin paljon "oikeiden" narsistien uhreja. Toinen asia mikä herättää huomiota, on että täällä aika paljon mielialalääkketitä syöviä. Hmmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä