Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi teillä tekee aloitteet?

Vierailija
19.06.2009 |

Jos molemmat teette aloitteita, kerro kuinka monta prosenttia aloitteista tekee mies ja kuinka monta nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä n10% /m90% ja toisinaan n90%/m10%

eli sanoisin keskiarvoksi 50%/50%

nyt kun olen raskaana tuntuu kyllä olevan että minä teen aloitteen 100%, panettaa jatkuvasti

Vierailija
2/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 100% ja mies 0%. Olen kysynyt syytä tähän ja vastaus on se, että kun hän olisi halukas joka päivä, niin ei siksi tee aloitteita, vaan odottaa, että minä teen.

Kumma tapa kyllä ilmaista halukkuutensa, ei eväänsä edes liikauta.

Vierailija
4/4 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 100% ja mies 0%. Olen kysynyt syytä tähän ja vastaus on se, että kun hän olisi halukas joka päivä, niin ei siksi tee aloitteita, vaan odottaa, että minä teen.

Kumma tapa kyllä ilmaista halukkuutensa, ei eväänsä edes liikauta.

Meillä siis sama tilanne, mies ei tee koskaan aloitetta vaan seksi on aina minun aloitteestani. Mies suostuu noin 70% tekemiini aloitteisiin (eli noin kerran viikossa) mutta homma on nopeasti ohi eikä mies vaikuta erityisen innostuneelta missään vaiheessa. Siis toki kiihottuu, mutta ai samalla tavalla kuin lapsettomana aikana kun ei tarvinnut varoa äänen käyttöä tai miettiä tilannetta sen kummemmin. Vaikka tuo pikapano-tyyli on kai itse aiheuttamaani, minä kun lähes tuskastuin kun mies pikkuvauva-aikana sinnikkäästi yritti aina seksiä pitkän kaavan mukaan. Lähes aina touhut loppuivat pojan heräämiseen ja minä toivoin että edettäisiin nopeammin jotta saataisiin edes jotain. Muuten seurasi vain valtava turhautuminen eikä jaksanut enää edes yrittää kun oli liian monta kertaa putkeen saanut mennä hoivaamaan poikaa ja yrittää vain unohtaa himot. Nykyään jos mies innostuu ehdotuksiini niin menee käytännössä suoraan asiaan. (lapsi 1,5 vuotta, eli tuo pikkuvauva-aika vielä hyvin muistissa ja keskeytyksiä tulee edelleen). Epäilyttää kyllä vähän että miehen innottomuuden syynä olen minä itse...

Minulla kun punehtuu posket jo ajatuksesta että kesken kotiaskareiden mies nostaisi hameen helmaa, vetäisi pikkarit syrjään ja työntyisi sisälle. Ilman mitään varoitusta, saisi ottaa minut niin rajusti kuin vain uskaltaa (olen raskaana ja mies ei antaisi minun tehdä edes kauppaostoksia joten ei varmasti ottaisi niin että vauva vaarantuisi). Voi kun tuo mies vain itse innostuisi joskus... Seksi on huomattavatsi vähentynyt, en viitsi tehdä jatkuvasti aloitetta kun epäilyttää että mies suostuu vain minun mielikseni :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi