Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen kun järki lähtee?

Vierailija
19.06.2009 |

Mä oon ihan hirvee hormonihirviö! Imetän puolen vuoden ikäistä lasta ja tunteet on niin pinnassa. Suutun ja raivoan ihan pienistäkin asioista. Tää on ihan kamalaa. Miten voisin hillitä itseni..siis mitä te yleensä teette ku tuntuu et pää räjähtää? ..voi mies-raukkaani..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on rintapumppu ? pumpaa vhään ja mene jonnekin nukkumaan kunnon yöunet, vaikka hotelliin tai toisee huoneesee korvatulppien kanssa.

Tarkista myös vitamiinien saanti. Tossa imetyksen vaiheessa väsymys voi johtua d-vitamiinin ja kalsiumin puutteesta. Niitä imettävä äiti ei saa riittävästi maitotuotteista. Varsinkin jos ei ole ollut paljoa auringossa. Kysy lähimmästä apteekista, kertovat sulle aiheesta lisää.

Vierailija
2/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan hirvee hormonihirviö! Imetän puolen vuoden ikäistä lasta ja tunteet on niin pinnassa. Suutun ja raivoan ihan pienistäkin asioista. Tää on ihan kamalaa. Miten voisin hillitä itseni..siis mitä te yleensä teette ku tuntuu et pää räjähtää? ..voi mies-raukkaani..

eli en saa hillittyä itseäni Y-H-T-Ä-Ä-N kun on kyse mieheni tekemisistä tai tekemättä jättämisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 6kk ikäinen tytteli ja mies sanoo mua nykyään horviöksi. Huudan ja räyhään kuulemma joka asiasta. Mä kyllä itte lähtisin vaikka illaksi jonnekkin ilman lapsia, mutta kun tuo vauva ei kelpuuta muuta kun tissin:(

Vierailija
4/4 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittanut ja rentouttanut,koita imettää PALJON!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän