Lue keskustelun säännöt.
Lounaspino???????
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leseistä ja kananmunasta mikrossa tehty, kurkkua, juustoa ja vettä.
säälittävää... ei muka aikaa tehdä ruokaa :(
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänLeseistä ja kananmunasta mikrossa tehty, kurkkua, juustoa ja vettä.
säälittävää... ei muka aikaa tehdä ruokaa :(
jauhelihakastiketta. Lisukkeeksi keitän makaronia, viipaloin kurkkua ja lusikalla keko raejuustoa.