Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikilla alkuraskaudessa

Vierailija
18.06.2009 |

rinnat arat ja/tai kasvaneet?

Minulla ei ja nyt pelkäänkin, että raskaustesti oli viallinen tai tein sen liian aikaisin. Siskoni sanoo, että rinnoista tietää onko raskaana.

Kerrottehan omia tuntemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat ovat ainoat oireilleet. Kolme lasta.

Vierailija
2/3 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nännit normaalia aremmat alussa. Muuten ei särkenyt. Aiemmassa raskaudessa, joka meni ihan alussa kesken, oli koko rinnat kipeet. Monet kertoo, että ei ole ollu mitään oireita, yksi ystävä sanoi että ainut oire oli kun maha sitten kasvoi. Äitini mielestä rinnat on selkeä merkki. Mutta tiiätkö, rinatkin voi kipeytyä sitten myöhemmillä viikoilla vasta, että jos teit testin tosi aikaisin niin rinnat alkaakin särkeä vasta myöhemmin!

Alkuraskaus on kamalaa, kun koko ajan pitää jännittää, mutta sille ei mahda mitään! Se on vaan kestettävä, vaikka se onkin ihan hanurista. Odota pari päivää ja tee testi uudestaan, jos siinäkin on viiva ja ehkä vahvempi, nin sano piut paut muiden oireille ja ota vastaan omat! :) Toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäiset oireet, normaalien menkkakipujen lisäksi, tuli vasta viikolla 6. Nyt sitten, kun olen viikolla 24 on tissit kasvanut huomattavasti. Aikaisemmin ei mitään.

R-testit kertoo varmimmin raskauden.