Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia minipillereistä ja tietoja?

Vierailija
18.06.2009 |

Minä oon syönyt minipillereitä, merkki cerazette niin kolmisen vuotta. Menkat pysyi poissa 2,5v,mutta kun aloitin efexor lääkkeen, annostus nyt 150mg ja tässä se tulee pysymään niin alkoi olla epämäääräistä vuotoa. Vuotaa muutaman päivän, sitten vähenee ja loppuu ja taas alkaa menkkamainen kipu. Tämä toistuu kahdesti tai kolmesti kunnes vuoto loppuu kokonaan. Sit vuoto voi olla poissa jopa kuukauden kunnes taas sama toistuu. Voiko oikeasti syy olla tuossa efexor lääkkeen aloituksessa vai onko syy jossain ihan muualla? Oisko minipillerimerkin vaihdosta apua? Onko muissa minipillereissä myös mahdollista, että menkat jää pois kokonaan? Kärsin kivuliaista menkoista ja tämä cerazette oli aivan ihana kun menkoista ei tarvinnut kärsiä ollenkaan. Yhdistelmäpillerit tai muut yhdistelmäehkäisyt ei miulle sovi. Hormonikierukkaa testasin, mutta se aiheutti järkyttävät kivut koko käytön ajan (6kk) ja siksi se poistettiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt cerazettea 1,5v kun alkoi olla epäsäännöllistä vuotoa, tuohon mennessä menkat oli pysyny poissa. Tuota kesti pari kolme kk, samoihin aikoihin minulla lisääntyi migreenikohtaukset joiden takia oksentelin ja näin ollen ehkäisyteho väheni kun olin hyvinkin saattanut oksentaa myös pillerin pois. Kun kohtaukset saatiin kuriin niin sen jälkeen epämääräinen vuoto loppui ja nyt on taas pysynyt poissa.

Voisko sinulla ap johtua esim. siitä, ettet oo ottanut pillereitä samaan aikaan ja siksi ois vuotoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi