kauanko teidän 5v ovat hereillä nyt lomalla?
jos ovat lomalla siis jo. Meidän tyttö n klo 22 ja nukkuu siihen 8 - puol 9, ihanaa.
Kommentit (10)
menee ihan normaalisti nukkumaan 19-20, ja herää 8-9. Ihanaa!!
Nukkui viime yönä klo 20-8. Tämä on aika tyypillinen rytmi meillä.
kaikki lapset, 5-v mukaanlukien nukkuu 21-08 suurinpiirtein.
eroa kovin paljon tavallisista nukkumisista. Normaalisti meidän 5-v menee nukkumaan n. klo 20.30-21 ja herää klo 8 aikaan. Lomalla menee ehkä vähän klo 21 jälkeen ja herää klo 8 maissa. Tänään heräsi 8.40, joskus ennen klo 8. Jos ollaan jossain kylässä tms. ei haittaa, vaikka poika valvoisi pidempäänkin, kun ei ole aamulla menoa.
herää noin 7 ja nukkumaan 20 jälkeen. Mun mielestä hyvä rytmi kun sopii pienemmällekin ja sitten illalla vielä jaksaa itse muutaman tunnin puuhastella. 23 aikaan olen itse unessa ja hyvin jaksaa 7 taas herätä. Mun mielestä ois kamalaa jos valvoisivat kymmeneenkin ja päivähän ois jo ihan tynkäversio jos ysiin asti maattais. Mutta onneksi saa jokainen tehdä tavallaan! :D
mennä nukkumaan niinkuin tavallisestikin, mutta yleensä on sitten nukahtanut joskus kymmenen aikaan ja heräillyt nyt parina aamuna yhdeksän jälkeen.
Meillä nyt loma-aikana lapset nukkuu 22-7, ihanaa :-) Normaalisti klo 21-5.30 :-(
No onneksi ollaan me vanhemmatkin vähäunista sorttia... Kai se on sitten perinnöllistä?!
nukutaan sitten 10-11 asti. Ihanaa!! :)
Ja ei nuku päikkäreitä. Jaksaa yölläkin sit nukkua. Ihanaa! :)
Isoin valvoo n. klo 23n ja herää n. klo 10.30-11, pienin nukkuu 21-22 ja herää n. klo 8-9. Mä en jaksa lomalla nipottaa, nukutaan sit kun nukuttaa :). Koko syksy, talvi ja keväthän on sit kellon mukaan elämistä...
käy nukkumaan 21.30-22.30 ja herää ysin jälkeen.
Todellakin ihanaa :D