Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TISSITEORIA!

Vierailija
17.06.2009 |

Tissiteoriani on seuraavanlainen: mitä pienemmät tissit, sitä laihempi tulisi olla ollakseen sopusuhtainen. Jos on A- tai B-kuppi, pienikin lihominen aiheuttaa sen, että maha pömpöttää tissien edelle sivuprifiilissa ja vaikutelma on ryhditön tai sellainen kuin olisi raskaana. Ihan kiva siis...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa... Lihon ja lihon, mutta A-kuppi pysyy. Tässä vuosien varrella ainoastaan imetysaikana olen voinut käyttää nippa nappa B-kuppia, muuten on ollut taiteilua AA:n ja A:n välillä. Ja paino on siis vaihdellut välillä 56-65 kg.

Mieluusti ottaisin rintoihin kilon tai kaksi lisää - mahasta ja reisistä joutaisi! Vatsan seudulle mulla on alkanut kertyä läskiä ihan tässä parin vuoden sisällä, aikaisemmin lihoin vaan reisistä. Ja tosiaan kroppa on ihan helvetin epäsopusuhtainen, yäkkkk!!!!

Vierailija
2/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahden imetyksen jäljiltä A-kuppiakin pienemmät "tissit", enkä ole lainkaan sopusuhtaisen näköinen. Käytän 36/38 koon alaosia, mulla on pömppövatsa ja kilot kertyy keskivartaloon. Jos tissit olis isommat, näyttäisin paljon sopusuhtaisemmalta. Tai sit mulla pitäis olla tosi pitkät, hoikat raajat ja pömpötön vatsa. Oon miettinyt joskus, että olen yläosaani kyllä ihan tyytyväinen, jos alaosa ei näyttäisi sen kanssa niin raskaalta. Tai sitten pitäis olla isompi rintavarustus tasapainottamaan tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset onnelliset pääasiassa tisseistä...

Vierailija
4/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä lisätä tuohon allaolevaan kirjoitukseeni, että ap:n tavoin tissini ei kasva, vaikka kiloja tulis kuin lisää. Olen nyt viimeisen vuoden aikana lihonut nelisen kiloa ja kaikki on perheessä, vatsassa ja reisissä. Ei tosiaankaan tisseissä.

Mulla on kahden imetyksen jäljiltä A-kuppiakin pienemmät "tissit", enkä ole lainkaan sopusuhtaisen näköinen. Käytän 36/38 koon alaosia, mulla on pömppövatsa ja kilot kertyy keskivartaloon. Jos tissit olis isommat, näyttäisin paljon sopusuhtaisemmalta. Tai sit mulla pitäis olla tosi pitkät, hoikat raajat ja pömpötön vatsa. Oon miettinyt joskus, että olen yläosaani kyllä ihan tyytyväinen, jos alaosa ei näyttäisi sen kanssa niin raskaalta. Tai sitten pitäis olla isompi rintavarustus tasapainottamaan tilannetta.

Vierailija
5/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille ursuloille, että kilot karisee...! Ja rintalihaksia kannattaa treenata paljon.

ap

Vierailija
6/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on luonnostaan aika hoikka, niin ei tarvitse olla kuin a-tai b-kuppi niin sekin jo näyttää aika kivalta. Muodot erottuu.

Vierailija
7/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana lihoo tissit ja posket. Liivien alkaessa kiristää kun lopetan mässäämisen, vältyn perseosaston liikakasvulta.

Vierailija
8/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuitenkin tiedän, että mitä isommat tissit, sitä pulskemmalta näyttää. Jos on AA, vaikutelma on automaattisesti hoikka.

Vierailija
9/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuu telttaan, ts. ei vartalonmyötäiseen, niin näyttää helposti paljon lihavammalta kuin onkaan.

Sen kuitenkin tiedän, että mitä isommat tissit, sitä pulskemmalta näyttää. Jos on AA, vaikutelma on automaattisesti hoikka.

Vierailija
10/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha pömpöttää kuin 7:llä kuulla raskaana!

T: ap, jolla on kaiken kukkuraksi kuopparinta, mikä vain vahvistaa tissiteorian toteutumista kohdallani (eli vain todella hoikkana vartalo näyttää sopusuhtaiselta)

Vierailija
11/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin liikaa vapaa aikaa. olet hassu, hanki harrastus =D

Vierailija
12/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei nyt tarvitse varsinaisesti lihoa, vaan ylipäätään mahan turpoaminen näkyy selvemmin. Isommat rinnat antavat siinä mielessä "anteeksi" kropan muita heikkouksia.

Vierailija
13/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mä ainakin lihon symmetrisesti (ei toki kaikki). Eli vaikka mulla on pienet rinnat, niin ne pysyy silti mahan edellä.

Vierailija
14/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tapana lihoa tasaisesti (jotain posiviitista), eli lihon myös tisseistä.

Vierailija
15/15 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tisseistä kun lihoaa. Silloin tissit ovat suhteessa isommat mitä paksumpi itse on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi