TISSITEORIA!
Tissiteoriani on seuraavanlainen: mitä pienemmät tissit, sitä laihempi tulisi olla ollakseen sopusuhtainen. Jos on A- tai B-kuppi, pienikin lihominen aiheuttaa sen, että maha pömpöttää tissien edelle sivuprifiilissa ja vaikutelma on ryhditön tai sellainen kuin olisi raskaana. Ihan kiva siis...
Kommentit (15)
Mulla on kahden imetyksen jäljiltä A-kuppiakin pienemmät "tissit", enkä ole lainkaan sopusuhtaisen näköinen. Käytän 36/38 koon alaosia, mulla on pömppövatsa ja kilot kertyy keskivartaloon. Jos tissit olis isommat, näyttäisin paljon sopusuhtaisemmalta. Tai sit mulla pitäis olla tosi pitkät, hoikat raajat ja pömpötön vatsa. Oon miettinyt joskus, että olen yläosaani kyllä ihan tyytyväinen, jos alaosa ei näyttäisi sen kanssa niin raskaalta. Tai sitten pitäis olla isompi rintavarustus tasapainottamaan tilannetta.
Toiset onnelliset pääasiassa tisseistä...
piti vielä lisätä tuohon allaolevaan kirjoitukseeni, että ap:n tavoin tissini ei kasva, vaikka kiloja tulis kuin lisää. Olen nyt viimeisen vuoden aikana lihonut nelisen kiloa ja kaikki on perheessä, vatsassa ja reisissä. Ei tosiaankaan tisseissä.
Mulla on kahden imetyksen jäljiltä A-kuppiakin pienemmät "tissit", enkä ole lainkaan sopusuhtaisen näköinen. Käytän 36/38 koon alaosia, mulla on pömppövatsa ja kilot kertyy keskivartaloon. Jos tissit olis isommat, näyttäisin paljon sopusuhtaisemmalta. Tai sit mulla pitäis olla tosi pitkät, hoikat raajat ja pömpötön vatsa. Oon miettinyt joskus, että olen yläosaani kyllä ihan tyytyväinen, jos alaosa ei näyttäisi sen kanssa niin raskaalta. Tai sitten pitäis olla isompi rintavarustus tasapainottamaan tilannetta.
noille ursuloille, että kilot karisee...! Ja rintalihaksia kannattaa treenata paljon.
ap
että kun on luonnostaan aika hoikka, niin ei tarvitse olla kuin a-tai b-kuppi niin sekin jo näyttää aika kivalta. Muodot erottuu.
ekana lihoo tissit ja posket. Liivien alkaessa kiristää kun lopetan mässäämisen, vältyn perseosaston liikakasvulta.
Sen kuitenkin tiedän, että mitä isommat tissit, sitä pulskemmalta näyttää. Jos on AA, vaikutelma on automaattisesti hoikka.
ja pukeutuu telttaan, ts. ei vartalonmyötäiseen, niin näyttää helposti paljon lihavammalta kuin onkaan.
Sen kuitenkin tiedän, että mitä isommat tissit, sitä pulskemmalta näyttää. Jos on AA, vaikutelma on automaattisesti hoikka.
Jos maha pömpöttää kuin 7:llä kuulla raskaana!
T: ap, jolla on kaiken kukkuraksi kuopparinta, mikä vain vahvistaa tissiteorian toteutumista kohdallani (eli vain todella hoikkana vartalo näyttää sopusuhtaiselta)
tai ainakin liikaa vapaa aikaa. olet hassu, hanki harrastus =D
Tosin ei nyt tarvitse varsinaisesti lihoa, vaan ylipäätään mahan turpoaminen näkyy selvemmin. Isommat rinnat antavat siinä mielessä "anteeksi" kropan muita heikkouksia.
Nimittäin mä ainakin lihon symmetrisesti (ei toki kaikki). Eli vaikka mulla on pienet rinnat, niin ne pysyy silti mahan edellä.
Minullakin on tapana lihoa tasaisesti (jotain posiviitista), eli lihon myös tisseistä.
tisseistä kun lihoaa. Silloin tissit ovat suhteessa isommat mitä paksumpi itse on.
oikeassa... Lihon ja lihon, mutta A-kuppi pysyy. Tässä vuosien varrella ainoastaan imetysaikana olen voinut käyttää nippa nappa B-kuppia, muuten on ollut taiteilua AA:n ja A:n välillä. Ja paino on siis vaihdellut välillä 56-65 kg.
Mieluusti ottaisin rintoihin kilon tai kaksi lisää - mahasta ja reisistä joutaisi! Vatsan seudulle mulla on alkanut kertyä läskiä ihan tässä parin vuoden sisällä, aikaisemmin lihoin vaan reisistä. Ja tosiaan kroppa on ihan helvetin epäsopusuhtainen, yäkkkk!!!!