Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kieltäynyt työpaikasta, jota olet hakenut ja saanut sen ja vain

Vierailija
17.06.2009 |

sen takia, että oletkin katsonut, että vanha paikka on sittenkin parempi (vaikka olisikin vähän epävarma tilanne talossa)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen, aina se työpaikka ei olekaan sellainen mikä esimerkiksi ilmoituksessa vaikuttaisi. Haastattelussa selviää moni asia, joten sen perusteella olen joskus kieltäytynyt.

Vierailija
2/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittautuneesta työstä, josta olisivat vielä maksaneetkin liian vähän. Haastattelun päätteeksi minulle tyrkättiin avaimet kouraan. Sanoin, että pitää vielä miettiä työtarjousta. Sanoivat, että pidä nyt kuitenkin avaimet, jotta voit maanantaina tulla töihin omilla avaimilla. Maanantaina kävin palauttamassa avaimet ja sanoin saaneeni parempipalkkaista, työajoiltaan joustavampaa ja mielekkäämpää työtä muualta -olin saanutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska samaan aikaan minulle tarjottiin mielenkiintoisempaa määräaikaista. Syynä oli työtehtävät, mutta ennen kaikkea juuri tuo, että haastatteluissa alkoi epäilyttää tuo tarjottu vakityö (työmäärä ym. seikat). Jälkikäteen sitten kuulin että ko. hommaan valittu oli paiskonut ylitöitä illat ja viikonloput. Työmäärä mahdoton, ja kaikki kaatui yhden ihmisen niskaan. Oikean valinnan tein :)

Vierailija
4/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin saanut huomattavasti parempaa palkkaa + edut päälle, mutta se tuskin olisi auttanut minua ja perhettäni jaksamaan kovin pitkälle.

Vierailija
5/5 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyt:

ensimmäinen haastattelija heitti sovinistista juttua

kaksi seuraavaa haastattelijaa oli muuten vaan outoja, tuntui vaan että kemiat eivät näiden kanssa voisi mennä yksiin. Firman toimitusjohtaja piti pitkähkön puheen toimsiton keksipolitiikasta, ja assistenttimyyntipäälikkönainen oli ihme kyylä.

Suurin syy: olin hakemassa paikkaa vuokratyöfirman kautta, vuokratyöfirma (oli sellanenluotettava jonka kautta olin tenyt keikkaa aiemmin ja joiden kanssa olin hyvissä väleissä, eli en usko että huijasivat) sanoi että työsuhde olisi vähintään 6kk, haastattelussa tulikin ilmi että hakevat siksi vuokrafirman kautta, että voivat pistää minut pihalle heti kun löytävät jonkun venäjänkieltä osaavan (no ainakin olivat rehellisiä...) ja sitten kun yritin saada jotain tietoa kuinka pitkän pätkän voisivat luvata, niin sanoivat 1,5kk. Olisin kuitenkin saanut paikan. Hetken kadutti että kieltäydyin, mutta seuraavalla viikolla sain töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi