Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuksena käydään lapsen kanssa korkeintaan kerrostalon pihalla

Vierailija
16.06.2009 |

Mökkivaihtoehto olisi myös tarjolla, mutta ei houkuttele juosta 4vrk vilkkaan 3-vuotiaan perässä ja vahtia joka sekuntti ettei lapsi ole järvessä. Muista mökkiläisistä ei ole vahtijoiksi alkoholin takia.

Seurakunnan leirikeskus olisi 1,5km päässä, mutta siellä oli viime kesän juhannusjuhlilla niin paljon sääskiä, etten viitsi sinnekään lasta raahata.

Kotipihalla käydään jos ei sada, muuten ollaan sisällä ja ompelen kestovaippoja vauvalle ja lapsi katsoo videoita. Itselläkin on pari elokuvaa katsomatta.

Alennusmyynteihin syöksytään heti sunnuntaina

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta... ootko vähän laiska?

Vierailija
2/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ulkona kun mua niin väsyttää. Olis sittenkin pitänyt pitää lapsi vielä 4pv päiväkodissa kun mulla alkoi loma maanantaina.

Onneksi päiväkoti aukeaa jo 3.8.09

Yritin nukkua ja laitoin 3-vuotiaan katsomaan elokuvia, mutta paskat nukkumisesta tullut mitään kun lapsi koko ajan häiritsi.

Ei siis jaksa mennä ulos illallakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 15 asteista eikä lapsi osaa uida. Ja yksikään mökkiläinen ei ole ajokunnossa, paitsi minä, joka en osaa autoa ajaa.

Onneksi päiväkoti on kiinni vain 5 vk ja vauvan synnyttyä saan esikoisen taas hoitoon

Vierailija
4/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 15 asteista eikä lapsi osaa uida. Ja yksikään mökkiläinen ei ole ajokunnossa, paitsi minä, joka en osaa autoa ajaa.

Onneksi päiväkoti on kiinni vain 5 vk ja vauvan synnyttyä saan esikoisen taas hoitoon

Vierailija
5/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi juhannukseksi lasten kanssa mökille jos muu seurue on kunnolla humalassa. Onneksi oma perhe ja ystäväpiiri osaa käyttää alkoholia fiksusti.

Vierailija
6/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten juopottelua katsomaan lapsen kanssa. En lähtisi minäkään. Ulkoilu kotipihalla on ihan sopivaa juhannustekemistä.

Vierailija
7/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla väsymys korvien välistä...

Vierailija
8/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan poikki. Eilen käytiin kaupungilla ja oltiin koko päivä. Nyt olen ihan poikki enkä jaksa tehdä vieläkään mitään.

Onneksi kohta on elokuu ja päiväkoti aukeaa.

Vierailija
9/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan pihalla jos vaan on hyvä sää. Meillä ei oo mökkiä ja vuokramökeistä ei aina oikein tiedä, eikä niillä ole ikinä mitään tekemistä, aika käy pitkäksi kun ei saa puuhata. Sadettakin lupas jussiks, eikä mökkeily muutenkaan kiinnosta.

Kotona on ihan kiva olla.

Vierailija
10/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää välttämättä provo ole. Minkin jätän mökkeilyn väliin 3-vuotiaan lapsen ja vuoden ikäsen vauvan takia. Joutuisin yksin hoitaan heidät sielä ja 3vee hyppis seinille jos satais eikä pääsis ulos.

Muutenkin tää juhannus on yks viikonloppu muitten joukossa joka on onneksi äkkiä ohi :)

Vierailija
11/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai burnoutiin sairastu, kun on se kotonaolo niin rasittavaa...Pitäisiköhän sulle jonkun maksaa vielä lapsenlikka sinne kotiin ja siivooja, ettet vaan joudu mitään tekemään, voi vielä joku paikka rasittua.

Vierailija
12/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan poikki. Eilen käytiin kaupungilla ja oltiin koko päivä. Nyt olen ihan poikki enkä jaksa tehdä vieläkään mitään.

Onneksi kohta on elokuu ja päiväkoti aukeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan