Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä yli 40-vuotias saa intoa? Mikään puutarhanhoito ei kiinnosta.

Vierailija
16.06.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan 5 kg ja ( 10 pitäis) alan katselemaan itselleni ihania vaatteita, hoitamaan itseäni ja hemmotella meitä molempia ,ruoalla ja jälkkärillä.... Niin sitten kun lapset nukkuu.... Iloitsen elämästä, aina ei ole ruususta mutta kyllä me itse ohjaamme laivaa minne menemme ja millä vauhdilla. Äippä 40 ja 4 lasta.

Vierailija
2/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kovastikin intoa puutarhanhoidosta mutta johtuu varmaan siitä että työskentelen tekniikan alalla ja olen päivät pitkät tietokoneiden kanssa.

Vastapainoa sille mikä puuduttaa.

Suosittelisin vaikka jotain liikuntaa, konserteissa käymistä, hyvää viiniä ja ruokaa hyvässä seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä ja ystävistä, hyvästä ruuasta ja juomasta, leffoista, musiikista, matkustelusta, lukemisesta...

Vierailija
4/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmainenkin on vasta 5, niin hänen ksavamisessaan riittää seurattavaa.

Kavereita voisi olla enemmän, ne on ruuhkavuosien aikana tippuneet matkasta.

Vierailija
5/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tykkäät. Ei tuollaiseen voi kukaan vastata sun puolestasi :). Jokainen tykkää eri asioista.

Mä tykkään touhuta vähän kaikenlaista ja monikin asia kiinnostaa. Puutarha, talon ja kodin laitto, käsityöt, matkailu, shoppailu, maalaus, pelaaminen, lukeminen, kylästely, vieraat täällä kotona, liikunta... Kaikki noi on sellaisia, mistä mä tykkään ja mikä mulle tuo virtaa :) Lïsääkin noita juttuja löytyy... Enimmäkseen tykkään touhuta lasten kanssa ja sitähän tää elämä on, mutta väliin pitää äidinkin irrottautua :)

Vierailija
6/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee tunne että olen voimakas, hyväkuntoinen ja energinen ja lisäksi mahdun hyvin vaatteisiini.

Vierailija
7/12 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä riittää paljon ja on itsellekin hyödyllistä.

Vierailija
8/12 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamisesta ensi kesän seikkailu-urheilukisaan, nyt ikää 39, mutta ensi kesänä 40v. olo on ihan mahtava, ja sama tunne kuin nuorena urheilíjana, itsensä voittaminen on aivan mahtavaa.

Vierailija
9/12 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun ei ole enää vauvoja, voin alkaa jo innostumaan itseni huolehtimisesta.

Vierailija
10/12 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi lista, mitä kaikkia klassikkokirjoja et ole vielä ehtinyt lukea ja ala sitten järjestelmällisesti lukea niitä vaikkapa aakkosjärjestyksessä. Vähennä netissä roikkumista, se ei yhtään tuo virtaa, vie vaan entisenkin mennessään. Siinä lukemisen välissä voit sitten käydä vaikka juoksulenkillä.

Olisipa lomaa, saisi toteuttaa tällaisen unelma-ajatuksen...

Vierailija
11/12 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään kevyesti, mutta laadukkaasti. Käy erilaisissa hoidoissa, hieronnoissa yms.

Mieti mikä sua kiinnostaa, mitä voisit harrastaa sen liikunnan lisäksi.. Jos vaikka jotain kädentaitoja ilmottaudu vaikka kansalaisopistoon jollekkin kurssille, (joku uusi kielikin voisi olla mielenkiintonen, ja vaikka sitten alkeiden oppimisen jälkeen alat suunnittelemaan matkaa missä pääset toteuttamaan oppeja..)

Vierailija
12/12 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu varmaan hullulta, mutta mä leijun monta viikkoa hyvän keikan jälkeen, varsinkin, jos on nähnyt jonkun "idolin", jonka näkeminen on ollut vuosia haaveena. Ihan itkettää, kun muistelen niitä tunnelmia, kun joku ihanuus astuu lavalle.