Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerran lihoo vähintään 10-15 kg

Vierailija
16.06.2009 |

voi saman tien lihoa 30kg.

Tätä mieltä oli ystäväni raskaana ollessaan. Söi aivan valtavsti kaikkia herkkuja, mutta laihdutti 3kk itsensä 55kg takaisin synnytyksen jälkeen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saada pois kuin 30 kg! Sitä paitsi kenelle tullee "vain" 10kg lisää raskauden aikana?

Minulle tuli 15kg ja sekin tuntui paljolta vaikka en herkutellut tai muuttanut elintapoja paljonkaan. Muutamia kertoja oli erikoisia mielitekoja

Vierailija
2/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saman tien lihoa 30kg.

Tätä mieltä oli ystäväni raskaana ollessaan. Söi aivan valtavsti kaikkia herkkuja, mutta laihdutti 3kk itsensä 55kg takaisin synnytyksen jälkeen.

mitä ajattelua! Eipä tainnut ystäväsi tietää liian painonnousun aiheuttamia riskejä vauvalle (tai itselleen) kiloja kerätessään... Eikä kyllä sitten myöskään nopean laihdutuksen riskejä.

Mikä mahtoi olla vauvan syntymäpaino?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ole tullut kuin max: 10kg

Esikoisesta: 9kg

Keskimmäinen: 10kg

Kuopus: 8kg

Ja raskauskilot lähteneet itsestään pois alla puolen vuoden jokaisen kanssa.

Vierailija
4/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raskaana ollessa ole lihonut kuin max 2kg, ja viimeisessä raskaudessa laihduin liki 5kg lähtöpainosta.

Vierailija
5/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin ihan mitä halusin raskauden aikana enkä lihonut eli saanut kerättyä rasvaa paljon mitään. Vauva, kohtu, istukka, lapsivesi, lisäveri, valtava määrä nestettä (raskausmyrkytys) teki sellaset 20kg. Parissa kuukaudessa olin takaisin normaalitilassa. Pikkanen ekstra olisi auttanut jaksamaan imetystä ja valvomista.

Vierailija
6/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ole tullut kuin max: 10kg Esikoisesta: 9kg Keskimmäinen: 10kg Kuopus: 8kg Ja raskauskilot lähteneet itsestään pois alla puolen vuoden jokaisen kanssa.

Vierailija
7/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ole tullut kuin max: 10kg Esikoisesta: 9kg Keskimmäinen: 10kg Kuopus: 8kg Ja raskauskilot lähteneet itsestään pois alla puolen vuoden jokaisen kanssa.

katsomaan mitä gaaliperia olet? en usko tuota

Vierailija
8/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokassa 17kg ja kaikki kyllä sain pois treenaamalla. Ja söin ihan mitä mieli teki.

Vierailija
9/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähimmillään, ja ilman mitään kontrollointia, on varmaan tullut 6 kiloa lähtöpainosta. Muulloin olen herkästi lihovaa tyyppiä, mutta hormoonitoiminta vaikuttaa minuun nähtävästi näin. Alkukuukaudet paino vain putoaa.

Vierailija
10/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on noussu joka raskaudessa n.10kg, ekassa tais nousta aavistuksen enemmän, mutta kahdessa jälkimmäisessä ei sit ihan kymmentä..

Vierailija
11/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan mitä gaaliperia olet? en usko tuota

Koska on kuin omasta elämästä: Olimme opiskelioita kun odotin 1 -3 lasta, kilot mitä minulle tuli oli 10- 11 kg. Lähtöpainoni oli 52 - 56 kg ja koskaan ei ylittynyt 67 kg lasten aikaan. Neljänne odotus olikin sitten täysin erilainen lähtöpaino oli 62 kg olimme hyvin tienaavia, painoa tuli ja tuli lopuraskaudessa varmaankin yli 20 kg lisää! Synnytyksen jälkeen todella työläs saada pois, yök... kait tuolla maagisella 30 iälläkin oli jo merkitystä.

Vierailija
12/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin 6kg raskauden aikana. Tosin raskauden alussa lähti melkeen 10kg rajun pahoinvoinnin takia.. Eli noin 15kg tuli kun pahoinvointi meni ohi.

Ekasta lapsesta lihoin 20kg. Se kyllä lähti puolessa vuodessa kaikki pois. Tuli vaan takaisin vuosien aikana..

Vierailija
13/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajuu miksei täällä uskota kyseisen kirjoittanutta! Eihän se mikään ihme ole että tulee n. 10kg, se on ihan normaali määrä. Ei enempää tarvii tullakaan. Mulle tuli myös noin 10kg, oisko ollu 9kg. Ja ne kaikki kilot oli kyllä takuulla lähtenyt pois parin-kolmen kuukauden päästä synnytyksestä.

Vierailija
14/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja söin ja liikuin ihan normaalisti, myös herkuttelin. Mä en tajua mikä normi se on että pitää tulla vähintään 15-30 kiloa? Mitä se vauva äidin ylimääräisestä ihrasta hyötyy? Ihan normaalipainoisia lapsia nämä vähemmän lihoneetkin saavat!

Vierailija
15/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekasta n.9kg ja vauva painoi 3.8kg

Toisesta tuli 8kg ja vauva painoi 4.3kg

Nyt kolmas raskaus rv 36 ja tullut 6kg.

Kaloreita en ole laskenut, vaan syön mitä mieli tekee.

Niin ja vielä lisäyksenä, että jälkitarkastuksessa olen painanut saman kuin ennen odotusta.

Vierailija
16/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pieni tikku sintti. Lauta ja muistutan aidanseivästä. Raskausaikana kiloja on tullut hyvistä yrityksistä huolimatta max.11kg (En vaan jaksa mussuttaa karkkia ja pullaa ihan koko aikaa tai vähintään sit jää kyllä kunnon ruoka väliin...) ja joka kerta olen ollut takaisin lähtöpainossa viimeistään 3kk synnytyksestä (roikkuvasta nahasta nyt ei tietenkään puhuttu mitään ;)) Pari kuukautta eteenpäin ja olen joutunut lopettamaan 2 kertaa imetyksen kun uhkasin kadota maailmankartalta - painoindexi painui alle 16 :(. Enkä tosiaankaan ole eläissäni laihduttanut, en ole anorektikko. Normaalisti häälyn siinä normaalipainon alarajoilla. Kilot ei vaan tartu eikä läski kerry. Punttarillakin huhkiminen kohottaa korkeintaan kuntoa. Mulle mitään lihaksia tuu... :/

Vierailija
17/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausaikoina raju pahoinvointi, jota hillitsi aavistuksen se, että koko ajan söi jotain pientä, lähinnä siis suolaista. Kaikissa raskauksissani paino nousi 25kg ja kaikki lähti imetyksen myötä pois. Isot pojat myös söivät paljon ja vasta vimeisen jälkeen jäi muutama ylimääräinen kilo. Oli tosin jo ikääkin enemmän ja liikunta kummasti kolmen kanssa vähempää ja stressisyöpöttely suurempaa... Mutta oli siis vain hyvä, että paino nousi, sillä muuten olisi imetys ollut hankalaa.

Vierailija
18/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 kg painoa ja söin kyllä todella paljon:) herkuttelin siis paljon koska tiesin että paino joka tapauksessa nousee.

Molemmissa kilot lähti itsesttään synnytyksen jälkeen mistä olen todella kiitollinen.

Vierailija
19/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa tuli 8kg, toisessa 10kg ja kolmannessa meni varmaan 12kg. Kilot lähti muutamassa kuukaudessa imetyksen mukana. Vauvat on olleet pulleita ja minä laihduin hoikaksi. No, syömällä olen kyllä myöhemmin kerännyt kiloja takaisin.

Vierailija
20/26 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki paino nousi sen n. 10kg mikä tulee vauvasta, istukasta, lapsivedestä, turvotuksesta, verivolyymistä jne. Mutta viimeistään jälkitarkastuksien aikaan mulla on ollut lähtöpaino saavutettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi