Millainen mies seuraa tätä palstaa?!?
Kommentit (25)
että aika hulvaton palstahan tämä on!!! XD Jos olisin mies, niin voisin hyvinkin lueskella näitä päättömiä juttuja ajan kulukseni.
Tulee koneelle omiin hommiinsa, mutta jämähtääkin sitten pitkiksikin ajoiksi lukemaan näitä juttuja. Sitten on nolona, jos yllätän. Tosin on sanonut, että on ihan mielenkiintoisia ketjuja jotkut.
Ja joo, mies on ihan tavallinen hetero, neljän lapsen isä, mutta insinööri...=)
oikeasti seuraa tätä palstaa, niin sellaisessa miehessä on pakko olla jotain naismaisuutta.
Toki kuka tahansa voi pysähtyä lukemaan, jos näkee mielenkiintoisen otsikon. Tai saahan täältä käsityksen, mitä se oma vaimo mahtaa pohtia. Mutta ohimenevä vilkaisu on eri asia kuin "seuraaminen".
Tulee koneelle omiin hommiinsa, mutta jämähtääkin sitten pitkiksikin ajoiksi lukemaan näitä juttuja. Sitten on nolona, jos yllätän. Tosin on sanonut, että on ihan mielenkiintoisia ketjuja jotkut.
Ja joo, mies on ihan tavallinen hetero, neljän lapsen isä, mutta insinööri...=)
"hyvä mies se on, vaikka onkin insinööri hahhah hahah"-puheet. Niin mitä sitten vaikka on insinööri, mitä se kertoo ihmisestä? Insinööri on ammatti siinä missä putkimies, roskakuski, historianope, kelloseppä tai mikä tahansa. Miksi aina insinööreistä sanotaan tollai muka vitsikkäästi ja niitä käytetään aina esimerkkeinä. Maailma on täynnä erilaisia insinöörejä, yksi on nörtti ja toinen rokkari, aivan kuten niiden kelloseppien ja historianopettajienkin parissa.
Pääsääntöisesti naiset osaavat kirjoittaa, ja kirjoittavat asiaa. Menkääpä seuraamaan Suomi24 -palstaa.
Täytyy tosin myöntöää, että olen aika selektiivinen threadien suhteen. Katseeni sivuuttaa sujuvasti ovikset, hääjutut, huippumallit, BB:t jne. - eli siis käytännössä 60% kaikista.
Missäpä muualla naisen sieluun voisi tutustua kaikessa paljaassa kauneudessaan ja karmeudessaan.
Naismaisuudesta en tiedä - voisitte vaikka yllättyä. Neljän lapsen vuoroviikkoisä olen, joten tämä palsta liippaa läheisesti sitä elämää.
Perusmies ei tuollaista edes pohdi. Häntä ei kiinnosta naisen sielu.
Missäpä muualla naisen sieluun voisi tutustua kaikessa paljaassa kauneudessaan ja karmeudessaan.
Saat ihan rauhassa pitää sen oman junttisi. :D
Ilkeästi sanottu... naismaisesti sanottu, siis.
Saat ihan rauhassa pitää sen oman junttisi. :D
Tarkoituksellisen pisteliäskin olet - eli siis tyypillinen nainen.
..no, en ainakaan tunnusta, että minussa olisi kovinkaan paljon naismaisuutta. Ihan persuvalkokaulusduunari olen, ja harrastankin monia maskuliinisiksi luettavia asioita.
Aivan kuten tuo edellinen herrakin tuossa kirjoitti, olen myös selektiivinen sen suhteen mitä luen ja mihin kommentoin. Nuo perinteisesti naisten hömppäjutuiksi luettavat threadit eivät kiinnosta yhtään.
Sen sijaan ihan mielenkiinnolla lueskelen ja joskus kommentoin, esim. parisuhteeseen, lasten kasvatukseen, tai moniin yleiseen maailmanmenoon liittyviä asioita.
En tiedä parempaakaan palstaa tuollaisten asioiden käsittelyyn, tosin enpä kyllä ole etsinytkään. Vauva-palsta on jotenkin jäänyt päälle, sillä silloin kun esikoista odoteltiin, niin täältä sai ihan hyviä käytännön neuvoja eri asioihin.
Olen pahoillani, jos toisen ihmisen tänne kirjoittaminen on uhka sinun mielenterveydellesi, ja herättää sinussa halun olla typerä ja töykeä.
Meitä nyt vain on aika moneen junaan. :D
8 & 10
Itse huomautit, että saan pitää kaikessa rauhassa oman junttini. Eikö se ole pisteliästä? Ja kenen piirre se olikaan?
Kyllä, olen tarkoituksellisesti pisteliäs - mutta en koskaan naisia kohtaan :-). Tällä palstalla en ole koskaan provoillut.
Tarkoituksellisen pisteliäskin olet - eli siis tyypillinen nainen.
..noiden muutamien nais-mieskommentien lukemisen jälkeen.
Niin, on tasan varma, ettei monen palstan naisen tarkoittamaa "perusmiestä" tämä palsta saati naisen sielunelämä kiinnosta lainkaan. Tosin enpä olisi ainakaan naisena siitä mitenkään iloinen. Sopivien lasien läpi kun näitä juttuja lueskelee, niin miehelle ihan hyödyllistäkin tietoa täältä ainakin joskus löytyy.
Tai siis sanotaan näin päin: jos miestä ei yhtään kiinnosta vaikkapa naisen ajattelu, perheeseen liittyvät kiemurat tai lasten kasvatuksen haasteet, niin onko se oikeasti hieno juttu? Ja ei, nyt en tarkoita sitä, että täällä pitäisi roikkua jatkuvasti, vaan sitä, että mikäli mies haistattaa pitkät "tollasille palstoille", niin se kyllä kertoo miehestä jotain, josta en naisena olisi kovin iloinen.
ja seuraisivat samasta syystä kuin minäkin: saadakseen vinkkejä lasten kanssa toimimiseen. Kyselen kyllä joskus täällä muutakin, kun täältä saa nopeasti vastauksen. Mistäpä muualta kysyisi vinkkejä, miten siellä-ja-siellä pääsee liikkeelle lasten kanssa tai onko lapsilta kysytty henkilöllisyystodistusta Ruotsin risteilyllä jne.
Ehkä olen naiivi.
ei käsitellä Erälehden nettisaitilla:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1004381/onko_i…
se vuoroviikkoisä
se 13 & 17
ja seuraisivat samasta syystä kuin minäkin: saadakseen vinkkejä lasten kanssa toimimiseen. Kyselen kyllä joskus täällä muutakin, kun täältä saa nopeasti vastauksen. Mistäpä muualta kysyisi vinkkejä, miten siellä-ja-siellä pääsee liikkeelle lasten kanssa tai onko lapsilta kysytty henkilöllisyystodistusta Ruotsin risteilyllä jne. Ehkä olen naiivi.
huumorintajua jaettiin...vai osuko ja upposi?
Insinöörejä on monenlaisia, mutta kyllä ainakin kaikissa tapaamissani insinööreissä on jotain insinöörimäistä "jäykkyyttä" eikä kukaan tuntemani rela rokkari ole insinööri. Eikä mulla mitään insinöörejä vastaan ole, tämmösiä kokemuksia nyt vaan on sattunut omalle kohdalle...
Terkuin humanisti, joka pystyy nauramaan siskonmiehensä (insinööri) vitsailulle
- Mitä insinööri sanoi humanistille?
- yks Big Mac meal
[/quote]
"hyvä mies se on, vaikka onkin insinööri hahhah hahah"-puheet. Niin mitä sitten vaikka on insinööri, mitä se kertoo ihmisestä? Insinööri on ammatti siinä missä putkimies, roskakuski, historianope, kelloseppä tai mikä tahansa. Miksi aina insinööreistä sanotaan tollai muka vitsikkäästi ja niitä käytetään aina esimerkkeinä. Maailma on täynnä erilaisia insinöörejä, yksi on nörtti ja toinen rokkari, aivan kuten niiden kelloseppien ja historianopettajienkin parissa.
[/quote]
Joitakin miehiä kiinnostaa naisten sielunelämä. Ei ehkä pertti perusmiehen juttu, myönnetään.
Aika surullista että naisten mielestä se on jotenkin teiltä pois.
ja sosiaalisilta taidoiltaan kehittyneempi.
Joku homokin voisi tulla kysymykseen, ne on sen verran omituisia.