Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupantäti pelasti päiväni

Vierailija
16.06.2009 |

Ostin saunasiiderin ja hän kysyi paperit. Olen siis 35v perheenäiti;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska. Näytät kai nuorelta?

Vierailija
2/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lapsi alkoi kiukutella, mutta kaupan täti alkoi tanssia jotakin moonwalkin ja jenkan yhdistelmää ja loppujen lopuksi sekä minä että lapsi poistuttiin naurusta tyrksien kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissussa rähjääntyneenä, lippis päässä (en koskaan edes käytä, silloin oltiin oltu marjametsällä ja siellä pakko pitää jotain päähinettä) marssin alkoon ostamaan siideriä. Myyjä kysyi paperit :)

Ikää 30v.

Kerran jossain lähiökapakassa menin kaverin kanssa lenkin päätteeksi siiderille. Ei tietenkään kummallakaan mitään muuta kuin vähän rahaa mukana. Baarin pitäjä kysyi paperit :) Kysyin mieheltä, että eikös tänne ole 18v ikäraja. Mies vastasi joo kyllä on. Kysyin kuinka monella alle 18v:lla mies on nähnyt juovia silmien ympärillä ja otsalla :D Alkoi nauraa ja kerroin ikäni. Saimme juomat.

Vierailija
4/4 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä ollut mukana ja näytin kassalle sormusta ja miestä ja lasta jotka oli ulkopuolella odottamassa ja sanoin että ainakin 18 oon kun naimisiin oon päässy, uskotko? Mies oli siis vaan lykännyt setelin kouraan, mulla ei lompakkoa mukana. Myyjähän uskoi ja sanoi vielä että sori, mutta on pakko kysyä papereita kaikilta ketkä näyttää parikymppisiltä. Mulla ikää kohta 32v..

5 vuotta takaperin kun ei vielä lasta ollut panostin oikein ulkonäkööni aamulla, föönasin tukan, laitoin meikkiä ja laitoin suorat housut ja jakun (joskus sitä on kiva tälläytyä ihan töihinkin). Ystävällinen bussisetä siinä sitten että aikuisten vai lasten (ikäraja taitaa olla 16..). Sillon ei naurattanut, nyt kyllä :=D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä