Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 6 kk ja sain juhannusjuhliin kutsun.

Vierailija
15.06.2009 |

On sellainen naisten sauna+grillausilta. Vauvamme syö pullosta ja on tottunut olemaan välillä öitä miehenkin kanssa. Haluaisin mennä juhliin. Mies on kuitenkin sitä mieltä, että kyllä se on mies joka juhannuksena juhlii eikä vaimo, kun on noin pieni vauvakin. Toisaalta omatunto kolkuttaa enkä tiedä onko soveliasta mennä, toisaalta olen jo monta vuotta ollut kaikki juhlapäivät raittiina. On siis jo ennestään isompikin lapsi. Lähtisin niin, että ehdin ensin juhannussaunoa ja grillata perheen kanssa. Menisitkö itse??

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli 2 vkoa vanha. Ja mies hommas liput. Lapsi on kohta 5 kk ja olen käynyt nyt 5 krt konserteissa.

Parisuhde voi hyvin, mutta on tosi kiva päästä kavereitten kanssa ulos. Ennen olin aika kova mimmi menemään, joten tämä on tälläistä pientä menemistä.

Juhannusta en ole railakkaitten teinivuosien jälkeen nostanut yhtään mihinkään arvoon, samanlainen vkonloppu on kuin mikä muukin tahansa, joten en sille anna ns erikoista arvoa.

Mutta mulla onkin maailman paras mies, saan mennä jos haluan ja hän jää enemmän kuin mielellään lapsensa kanssa kotiin.

Vierailija
2/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle kaapin paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aina ollut lapsissa henkisesti kiinni vauva-aikana, joten mä menisin sen vauvan kanssa.

Jos taas haluat irtautua vauvasta, niin mene tosiaan yksin. Jos miehellä ei ole sovittua ohjelmaa, niin sitten saa olla kotona lasten kanssa sen muutaman tunnin.

Vierailija
4/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muutenkaan mitkään tyttöporukoiden tapaamiset kiinnosta pätkääkään ja aion käyttää "en pääse, kun lapset ovat pieniä" -veruketta varmaan seuraavat 15 vuotta.

Vierailija
5/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietä hauskaa juhannusta... =D

T.joku joka lähtee mökille ja jättää miehen kolmen lapsen kanssa kotiin, olenpa kamala...

Vierailija
6/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä juhliin. Mies on kuitenkin sitä mieltä, että kyllä se on mies joka juhannuksena juhlii eikä vaimo, kun on noin pieni vauvakin.

Jo pelkästään tuon kommentin takia lähtisin. Että mies on se, joka juhlii eikä vaimo... Aiotko tehdä jatkossakin aina miehesi tahdon mukaan? Onko tässä raittiina olo se kynnyskysymys? Vai eikö sinulla saisi olla omia menoja ylipäätään? Entäs jos et mene: mieskö sitten juopottelee ja sinä katsot vieressä? Siellä kotonako?

Vierailija
7/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
8/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ lähdet, ei mies!

Vierailija
9/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkös vai pitääkö tulla porukalla kantamaan sinut sinne? ;)

Vierailija
10/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummia kommentteja mieheltä. Juhliin vaan ja pidä hauskaa!

Vierailija
11/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin typerästä kommentista!

Siis että haluaa vaimon jäävän kotiin että hän pääsee juhlimaan! Ymmärtäisin jos mies haluaisi viettää juhannusta yhdessä vaimonsa ja lapsensa kanssa, eikä siksi haluaisi vaimon lähtevän yksin juhlimaan.

Vierailija
12/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti joku lapseton ja miehetön sinkku, joka ei tajua, että kyllä aikuisella naisella mies ja lapset menevät vieraiden ihmisten edelle. MInulle oma mies ja lapset ovat maailman tärkeimpiä ihmisiä. Ja mieluummin olen selvinpäin sinne yhdeksään kunnes lapset menevät nukkumaan ja sitten otan muutamat miehen kanssa, kuin että kännään koko päivän jossain mökillä naisten kanssa.

Minä jäisin kotiin, mutta jos ap kerran hinkuaa mökille, niin sinne vaan. Siitähän se riippuu miten ihana mies on, Kyllä minäkin olisin eksän suosiolla jättänyt yksin (niin jätinkin mm eräihin häihin mennessäni) kotiin, mutta nykyistä en jättäisi!

Näistä tällaisista jutuista muuten näkee missä jamassa parisuhde on...

Vierailija
13/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla niin ettei oikeutta saa ken itse sit' ei vaadi

Vierailija
14/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä toimimaton parisuhde muutenkin?

Vierailija
15/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti joku lapseton ja vaimoton sinkku, joka ei tajua, että kyllä aikuisella miehellä vaimo ja lapset menevät vieraiden ihmisten edelle. MInulle oma vaimo ja lapset ovat maailman tärkeimpiä ihmisiä. Ja mieluummin olen selvinpäin sinne yhdeksään kunnes lapset menevät nukkumaan ja sitten otan muutamat vaimon kanssa, kuin että kännään koko päivän jossain mökillä miesten kanssa. Minä jäisin kotiin, mutta jos ap kerran hinkuaa mökille, niin sinne vaan. Siitähän se riippuu miten ihana vaimo on, Kyllä minäkin olisin eksän suosiolla jättänyt yksin (niin jätinkin mm eräihin häihin mennessäni) kotiin, mutta nykyistä en jättäisi! Näistä tällaisista jutuista muuten näkee missä jamassa parisuhde on...

Vierailija
16/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippaloimassa, mutta jussia vietän mielummin oman perheen ja ystäväperheen kanssa mökillä. Joku muu viikonloppu olisi kyllä mukavempi tuollaisiin juhliin osallistua.

Vierailija
17/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippaloimassa, mutta jussia vietän mielummin oman perheen ja ystäväperheen kanssa mökillä. Joku muu viikonloppu olisi kyllä mukavempi tuollaisiin juhliin osallistua.

Vierailija
18/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti joku lapseton ja miehetön sinkku, joka ei tajua, että kyllä aikuisella naisella mies ja lapset menevät vieraiden ihmisten edelle. MInulle oma mies ja lapset ovat maailman tärkeimpiä ihmisiä. Ja mieluummin olen selvinpäin sinne yhdeksään kunnes lapset menevät nukkumaan ja sitten otan muutamat miehen kanssa, kuin että kännään koko päivän jossain mökillä naisten kanssa. Minä jäisin kotiin, mutta jos ap kerran hinkuaa mökille, niin sinne vaan. Siitähän se riippuu miten ihana mies on, Kyllä minäkin olisin eksän suosiolla jättänyt yksin (niin jätinkin mm eräihin häihin mennessäni) kotiin, mutta nykyistä en jättäisi! Näistä tällaisista jutuista muuten näkee missä jamassa parisuhde on...

numeroani en muista... Ja kiitos kysymästä,minulle on erittäin ihana mies,joka lupautui päästämään minut mökille veljeni ja muiden kanssa ja meillä on loistava parisuhde... =)

Vierailija
19/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhla + ystäviä kutsutaan kylään, eli ihan tavaksi muodostunut.

Vierailija
20/44 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olisi minua kiinnostava juhla tiedossa (jopa juhannuksena - kääk!), tämä hurmaava komistus todennäköisesti kannustaisi menemään. Oma elämä pitää olla ja omaa tahtoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi