Monestiko olet synnyttänyt+montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä?
Minä oon synnyttänyt 3kertaa ja omia lapsia seitsemän (hoidoilla saaneet alkunsa) ja sen lisäksi veljeni 3kk ikäinen poika on meillä kun veljelläni sellainen elämäntilanne toistaiseksi, ettei pysty pojasta täysipäiväisesti huolehtimaan.
Kolmospojat 7v
Kaksostytöt 4v
Kaksoset (tyttö ja poika) 2v
Kommentit (30)
Lapsia kolme. Seitsemän v, kohta yhdeksän v ja kaksivuotias.
kolmoset 5v
kaksoset 4v
poika 2v
kaksoset 1v
Aikamoiset hoidot sinulla!
Eikö veljesi lapsen äitikään ole kykeneväinen hoitamaan lastaan?
Wau, olen kade! Mulla kolme synnytystä ja kolme lasta eli ovat yksösiä.
Saanko kysyä, että laitettiinko sulle joka kerta useampi kuin yksi hedelmöitetty munasolu kohtuun?
Vai onko se yksi ja ainoa vain jakautunut noissa kahdessa ekassa raskaudessa?
Veljeni vaimo (siis heidän lapsensa äiti) kuoli synnytykseen. Mm. tuon takia veljeni poika on meillä toistaiseksi, poika kyllä näkee isäänsä päivittäin ja jossain vaiheessa palaa isälleen kun pahin on ohi.
ap
Selviäisi niiin paljon vähemmällä kun ei tarvi olla monta kertaa raskaana (joo vaivat voi olla suuret kerralla, mutta loppuvat lyhyempään)
Meiltä löytyy
poika 14v
poika 12v
poika 10v
tyttö 4,5 v
mahassa on ilmeisesti poika.
Kyllä meillä on kolme monikkosettiä, enempää ei tule. Minulle laitettiin joka kerta kaksi hedelmöitettyä munasolua kohtuun.
ap
minulla on vain yksi sektiolla syntynyt tyttönen. ikää hänellä on kohta 10kk. näillä näkymin taitaa jäädä ainokaiseksi.
Pieni vinkki: koska nyt olet vauvan ykköshoitaja, niin muista että olet myös vauvan ensirakkaus. Eli muistathan jatkossakin pitää tiiviisti yhteyttä lapseen, vaikka isä myöhemmin kykenisikin ottamaan hänet kotiinsa. Muuten tulee traumatisoiva hylkäyskokemus. Tein itse sen virheen, että äitini hoiti esikoista pääsääntöisesti ja kun sitten valmistuin, niin muutettiin kauas pois, vaikka lapsellani oli tunneside lähinnä äitiini... mulla meni vielä tosi kauan kiintyä lapseen, jota en ollut paljonkaan hoitanut.
2,5 v. poika ja vuoden vanhat kaksoset, sektioituja.
Poika 17v
Tyttö 13v
Tyttö 11v
Poika 10v
Poika 4v
Poika 2v
Tyttö 5kk
Ja tähän jäävät, minulle tehtiin sterilisaatio viimeisen synnytyksen jälkeen.
Poika 17v
Tyttö 13v
Tyttö 11v
Poika 10v
Poika 4v
Poika 2v
Tyttö 5kkJa tähän jäävät, minulle tehtiin sterilisaatio viimeisen synnytyksen jälkeen.
Kaksostytöt 4v. ja nyt kolmas tulossa
Poika 3v
tyttö 2v
poika&tyttö 6kk
ap:lle, olet tosi ihana sisko veljellesi, oispa omanikin tuollainen. Voimia! :-)