Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vaivautuu pitämään kulisseja pystyssä?

Vierailija
15.06.2009 |

Ja mikä siinä kulissien romahtamisessa pelottaa? En oikein tajua... eikö ihmiset elä itseään varten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko sen Stephen Kingin kirjaan perustuvan minisarjan, jossa lentokoneesta katosi yhtäkkiä suurin osa matkustajista ja jäljelle jääneet tajusivat olevansa jonkinlaisessa menneisyyden hylätyssä lavasteessa, jossa ruokien maku katosi ja jostain kaukaa kuului voimistuva rouskutus. Rouskuttajat olivat langolierejä, jotka söivät pois hylättyä menneisyyttä.

Seisot siis siinä hylätyssä lavastemaisessa maailmassa ja näet miten langolierit lähestyvät leveänä rintamana rouskuttaen maailmaa pois isoilla terävillä hampaillaan, ja kohta ne syövät pois sekä maailmasi että sinut, eikä jäljelle jää enää mitään muuta kuin tyhjyys ja olemattomuus. Saatko kiinni eksistentiaalisesta angstista? No siinäpä sulle tunnetila, jossa kulisseja ylläpidetään.

Vierailija
2/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ketä kulissien ylläpitäminen hyödyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidänkö kulisseja pystyssä, mutta en ainakaan anna mitenkään ymmärtää, että olen häiriintyneempi kuin miltä vaikutan. En mainosta, että olen ollut suljetulla ja vahvassa lääkityksessä ja ottanu yliannostuksia jne. Ja minusta tulee opettaja, ja tietenkin toivon, etteivät nämä asiat tule ilmi. Siitä yksinkertaisesta syystä, etten halua ihmisten pitävän minua hulluna.

Vierailija
4/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on oikeus myös salaisuuksiin ja siihen että valitsee mitä kertoo elämästään muille. Eri asia tietysti, jos ylläpitää kulisseja itseään varten

Vierailija
5/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa tilanteessa saa "ruuan maun takaisin" ja elämän hallinnan takaisin kun toteaa realiteetit ja toimii niiden mukaan? Esim. menee velkaneuvontaan, alkaa elää tiukalla budjetilla, myy asunnon ja auton ja menee vuokralle pienempään, eroaa jos avioliitto on kulissi...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi