Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko trampoliini pihassa varakkuuden merkki?

Vierailija
15.06.2009 |

mielipiteitä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jotenkin aina ihannoinut juntteutta. juppeus suorastaan oksettaa. siksi taidankkin hakea lapselle trampoliinin tänään. saa sit itsekin vähän juntteilla siinä.

Vierailija
22/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta trampoliini talon pihalla kertoo siitä, että talossa asuu liikkuvaisia lapsia:)

Tosin meillä kyllä minä itsekin käyn siinä silloin tällöin hyppimässä...ja minulla onkin sitten lantionpohjalihakset hyvässä kunnossa eikä lirahtele;)

Kannattais siis monen av-juntinkin harrastaa moista eikä valittaa lirahtelemisesta!!

t. 12 kertaa synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo nyt edes ole kalliita. Jos on varaa omaan taloon ja pihaan niin kyllä sitten on varaa junttikehäänkin. Eri asia sitten, haluaako sellaisen...

Säälittäviä ovat oikeasti ne joilla, junttikehä on muttei sitten ole viitsitty hommata sitä turvaverkkoa. Se on paitsi junttia niin tooooooosi tyhmää. Vaan kaikillehan ei ole kauhalla järkeä annosteltu.

Vierailija
24/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat jokaiseen asiaan liitettyä jotenkin lantionpohjalihakset!! Siis kiviäkin kiinnostaa jonkun lantionpohjalihakset....

Vierailija
25/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lues nyt näitä sun kirjoituksia. Vähän kuulostaa siltä, että ei ole nyt ihan kaikki palaset kohdallaan.

Eihän nuo nyt edes ole kalliita. Jos on varaa omaan taloon ja pihaan niin kyllä sitten on varaa junttikehäänkin. Eri asia sitten, haluaako sellaisen...

Säälittäviä ovat oikeasti ne joilla, junttikehä on muttei sitten ole viitsitty hommata sitä turvaverkkoa. Se on paitsi junttia niin tooooooosi tyhmää. Vaan kaikillehan ei ole kauhalla järkeä annosteltu.

Vierailija
26/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi kuinka rahaakin ja liikunnalliset lapset? Miten ennen pärjättiin ilman?

Meillä on iso piha, mutta ei trampoliinia, koska kukaan ei sitä ole kaivannut. Liikuntaa harrastamme muuten, ja lapsetkin ovat hoikkia ja hyväkuntoisia.

Siis minulla ei mitään ole sitä vastaan, että muilla on trampoliini, mutta älkää nyt ihmeessä tulko selittämään että se on "pakko" olla..

Vierailija
27/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat jokaiseen asiaan liitettyä jotenkin lantionpohjalihakset!! Siis kiviäkin kiinnostaa jonkun lantionpohjalihakset....

Vierailija
28/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla luetun ymmärtämisen vaikeutta?

Vierailija
29/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lantionpohjalihakseni ovat myös kunnossa :)

Vierailija
30/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa, oikeaa uima-allasta kyllä jonkinasteisena varakkuuden merkkinä pidän.

Vierailija
31/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömiä lastensa terveydestä ja trendien orjia. Heiltä puuttuu oma harkintakyky. Näyttämisen halua kyllä riittää.

Trampoliini on yksi kesän pahimmista loukkaantumisia lapsille aiheuttavista asioista.

Vierailija
32/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei onneksi tarvitse raportoida lihasteni kuntoa av:lla.

Vierailija
33/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaverkolla varustettu trampoliini löytyy omasta naapurustosta monelta pihalta. Hyvä ja mielekäs tapa liikkua niin lapsille kuin aikuisillekin. Ja viitaten aiempiin lantionpohjalihaksiin, niin kyllä trampoliinilla hyppiminen kehittää niitä - sen tietää ken ihmisen anatomiaan on perehtynyt.

Vierailija
34/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten ällöttää juuri tälläiset....

Minun ei onneksi tarvitse raportoida lihasteni kuntoa av:lla.

Vierailija
35/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä sarkasmia...

Vierailija
36/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lantionpohjalihakset ovat kunnossa vain trampoliinia käyttävillä. Ainakin yksi oikein kehui, että hänelläpäs "ei lirahtele".

Vierailija
37/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lantionpohjalihakset ovat kunnossa vain trampoliinia käyttävillä?

Vierailija
38/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin tuo jälkimmäinen kappale antaa ymmärtää että ellei "harrasta moista" niin sitten lirahtelee.

Mukavaa päivän jatkoa! Jatkan pilkun viilausta muualla :)

"Tosin meillä kyllä minä itsekin käyn siinä silloin tällöin hyppimässä...ja minulla onkin sitten lantionpohjalihakset hyvässä kunnossa eikä lirahtele;)

Kannattais siis monen av-juntinkin harrastaa moista eikä valittaa lirahtelemisesta!!"

Vierailija
39/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekä vaarallinen, että prkleen ruma!

nimim. joutuu naapurin tramppaa ikkunasta tuijottamaan...

Vierailija
40/51 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemmin se on köyhyyden merkki, jos jollakin ei oo varaa sitä ostaa. Eihän ne edes maksa niin paljon.

Oon siitä samaa mieltä, että rumia ne ovat. Sen takia meilläkin se on pihan perimmäisessä nurkassa. Anteeksi vaan naapurit! :)