Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietnam vai Malesia? Kumpaan 2vkon lomalle

Vierailija
14.06.2009 |

joulu-helmikuun välillä 2 lapsen kanssa (8v ja 10v)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- millä perustein valitsette jomman kumman? Pitkä lento molempiin. Olin 1/2 vuotta sitten Kuala Lumpurissa, ihan siistiä, lähdimme siitä useaksi viikoksi Balille, josta voit lukea kertomuksiani Suomi24 keskustelu/matkailu/Indonesia/Bali

Olimme viisi viikkoa reissussa, viime syksynä, jos kiinnostaa, siellä olen kirjoittanut hinnoista lähtien majoitukset jne. Muidenkin kokemuksia siellä on. Malesiaan en jäisi, jos Balille pääsee - ja miksei pääsisi. Suosittelen tutustumaan netin ym. kautta. Olen täällä "kuulolla" jos Bali kiinnostaa...

Vierailija
2/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vähän lisää ja lentää kaukomaille? Kyllä uskon että te selviäisitte kotimaassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille kaukomaille on elinehto, että siellä käy turistit. Kun ovat edes jotenkin omavaraisia, ei tarvitse niidenkään tänne matkustaa nälissään turvaan, tänne kauas, kauas...

Vierailija
4/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langkawille. On siistiä, turvallista ja lämmintä. Uimarannat hyviä ja shoppailu edullista. Ei juoppoturisteja.

Vietnam on varmasti hyvä myös, mutta todennäköisyys turistiripuliin yms. on pahempi. Jos ette ole olleet Aasiassa aiemmin, niin menkää Malesiaan.

Kuala Lumpur on erinomainen kaupunkikohde.

Vierailija
5/5 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langkawille. On siistiä, turvallista ja lämmintä. Uimarannat hyviä ja shoppailu edullista. Ei juoppoturisteja.

Vietnam on varmasti hyvä myös, mutta todennäköisyys turistiripuliin yms. on pahempi. Jos ette ole olleet Aasiassa aiemmin, niin menkää Malesiaan.

Kuala Lumpur on erinomainen kaupunkikohde.

samaa mieltä. Ollaan käyty miehen kanssa 2 kertaa Langkawilla, lapset jes, aikuisten kanssa saari on äkkiä kierretty, mutta oli sukelluslomat.

Kuala Lumpur on tosi kiva kaupunki, siisti ja edullinen.