Ovulaatiotestit?
Ajattelin käyttää ovulaatiotestiä hedelmällisimmän ajan määrittämoiseen, mutta koska en ole koskaan niitä käyttänyt, käännyn puoleenne.
Onko testien hinnassa / varmuudessa / helppokäyttöisyydessä oleellisia eroja? Mitä merkkiä voisit suositella? Jos voisit kertoa rohkaisevan menestystarinasi, vielä parempi :-)
Kiitos ja kesää!
Kommentit (3)
haluat käyttää rahaa tähän :)
Jos haluat panostaa, niin noi Clearbluet on ehdottomia, kannattaa silti tilata mieluummin www.halpatesti.fi tai www.mammaksi.fi eikä maksaa apteekin ryöstöhintoja. Noista saa myös hyviä yhdistelmiä, joissa on sekä ovis- että raskaustestejä samassa setissä.
Itse olin sen verran pihi, että otin liuskatestejä, kylppärin kaapissa oli muovimuki koska ne pitää kastaa virtsaan eikä virtsasuihkuun. Mulla toimi oikein hyvin, mut tää on varmaan makukysymys. Olen kuitenkin elävä todiste siitä, että halvemmillakin liuskoilla voi tärpätä ;) Onnea yritykseen!
Ja kiitos linkkivinkeistä - mähän olisin suoraan painunut apteekkiin ja maksanut itseni kipeäksi. Taidan aloittaa liuskatesteillä ja jos se osoittautuu kovin vaikeaksi, on hyvä tietää tuosta Clearbluesta. Siirryun sitten siihen, jos on liian hankalaa.
Osta suoraan Clearbluen digitaalinen testi, niin säästyt testiviivojen vahvuuden vertailulta, joka on toisinaan hyvin hankalaa.
Tuo testi siis näyttää digitaalisesti joko plussan tai negan. Helpompaa on aloittaa oikeaan ajankohtaan testaaminen, jos sinulla suurinpiirtein säännöllinen kierto. Esim. jos se on 32, aloitat kp15. Paketissa on 7 testipuikkoa.
Onnea oviksen metsästykseen!