Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa odottaa yrityksen aloitusta!

Vierailija
14.06.2009 |

Vielä kaksi kuukautta. Kaksi pitkää kuukautta! Onneksi on kesä, että sikäli menee aika nopeasti. Pitää yrittää ottaa tästä vaan kaikki irti tästä viimeisestä mahdolisesta lapsettomasta kesästä. Yrittää nauttia festareista ja liikkumisen vapaudesta, uimarannoista ja omasta huolettomuudesta. Mutta ei se ole niin helppoa kun sisäntä kaihertaa tämä lapsiasia! Niin pitkään olen toivonut ja nyt mies vihdoin näyttää vihreää valoa. Sovittu, että loppukesästä sitten aletaan yrittämään.

ARGH! Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puhuttu miehen kanssa, että alettais yrittämään tossa joulukuussa, mies ei oo ihan varma asiasta ja välillä näyttää vihreetä valoa ja sanoo, että hänki haluis vauvan. Seuraavana päivänä saanookin, että olis ehkä kuitenkin parempi vielä odottaa,että on opinnot loppu ja rahatilanne parempi. Ollaan nuoria ja aikaa on vielä paljon, mutta ei millään malttais odottaa. Opinnot on itselläni kesken, oikeastaan uusi ala edessä ja opiskelut kestäisi 2 vuotta. Omasta mielestäni voisin jättää sen kesken ja jatkaa myöhemmin. Katsotaan miten käy :)

Vierailija
2/10 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen paljon meitä malttamattomia liikkeellä ;-). Liekö jotain tekemistä asian kanssa sillä, että on kesä ja masu-asukkeja näyttää olevan joka paikka väärällään...

Tuo outiin innokkuus on niin ihanaa ja niin tarttuvaa. Mä en vaan taikauskoisena hömppänä uskalla ihan täysin antautua innokkuuden vietäväksi, koska muuten se pettymys on 4 viikon välein armoton. Noh, onneksi muut on innokkaita mun puolesta!

Minä en jaksanut odottaa yrityksen aloitusta, nyt en jaksa odottaa plussaa. Sitten en varmaan jaksa odottaa sitä vauvaa, kun se (toivottavasti) joskus tulee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aattelin mun avomiehen kanssa nyt 3 kk päästä lopettaa pillereiden syönnin ja sitten asenteelle tulee kun tulee.. :) toivon että se 3 kk menis jo! ja että tulisin sitten mahdollisimman pian raskaaksi!

Vierailija
4/10 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan on ihan onnellinen tilanne, koska mies on kuitenki jo suostunu:) mä en oo viel saanu taipumaa, vaikka toisaalta ei me kauaa vielä edes yhdessä oltukkaa.. mutta kuitenki.. nautit vaan nyt kesästä:)

Vierailija
5/10 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään malttaisi odottaa sitä 2 kk vaikka tiedän järki syyn odotteluun!Tuskaa=)

Vierailija
6/10 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yritys alkamassa näillä näkymin vasta helmi-maaliskuussa. et silleen... arvaa tuntuuko siihen olevan pitkä aika?! meillä kanssa tähän ihan puhtaasti järkisyyt, joita kerrankin ajateltiin kuunnella. :D tsemppiä teille odotuksenyrityksenodotteluun. :)

Vierailija
7/10 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vasta 3 kk yritystä takana, mutta en jaksaisi enää. Menkat tulivat viikko sitten, ja vieläkin olen ihan "haluton", siis ei tee seksiä mieli YHTÄÄN. Jotenkin iski ihan täysi epäusko näiden viimeisimpien menkkojen myötä.

Kohta pitää taas ruveta jyystämään. Sitten toivo herää - ja kohta taas kuitenkin petyn. Ei jaksaisi.

Vierailija
8/10 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ensimmäinen yk menossa ja musta se odotuksen odotus oli kauheinta! Selvisin siitä kuitenkin niin että käytin kaiken energian opiskeluun ja työntekoon, tehtiin kotona remppaa ja luin paljon kirjoja, tapailin kavereita jne.. Mä olin niin innoissani ajatuksesta että harjoiteltiin vauvan tekemistä miltei joka ilta. Nyt jälkikäteen ajateltuna ei olisi kannattanut, nyt kun ehkäisy jätettiin pois en ole enää ollut niin innokas. Eli mun vinkki ois että kannattaa säästää haluja itse yritykseen.

terkuin Tillinäiti

Vierailija
9/10 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin, että ensin aateltiin odottaa opiskelujen loppuun, koska mulla on jo niin monta takana, että en halunnut pitkittää enää yhtään.. sitten mietittiin, että no ehkä syksyllä vois alkaa yrittää kun sitten vauva osuis kivasti keväälle ja ehtisin tekemään melko paljon opintoja ennen sitä.. pillerit jätettiin pois toukokuussa heti kun lääkekuuri loppui.. se siitä maltista :D

ja nyt siis eka yk menossa ja oon ihan malttamaton. haluisin olla ajattelematta vauva-asiaa ja vaan mennä rennosti eteen päin.. mutta kun ei pysty, oon niin innoissani ja jännittää ja kaikkee.. mieskin on yhtä höperönä onneksi.. tiedostan kyllä, että pettymyksiä saattaa tulla ja vauvaa ei välttämättä tule ollenkaan..ehkä siksi haluan ottaa kaiken ilon irti tästä ja tehdä raskaustestin vaikka joka aamu :D

saas nähdä koska väsähdän tähän...

Vierailija
10/10 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla taas.Meillä on jo kaksi muksua ennestään,mutta nyt sopis kolmennenkin jo tulla. Mulla on vielä eräs lääkitys menossa ja sen jälkeen on odotettava 3 kk:tta,että lääke poistuu elimistöstä.Sen jälkeen saa alkaa yrittämään.Meillä se tarkoittaa lokakuuta. Millään ei jaksaisi odottaa vaan tunne on se "mulle-nyt-heti". Kaipa se aika loppujen lopuksi nopeasti menee kunhan vain kykenisi olemaan ajattelematta...