rv 40+6
Joka päivä menkkajomotusta ollut joku kolme päivää, muttajoka yö se lähtee pois. Joka ilta ajattelen tänä yönä lähden synnyttämään ja aamulla taas ei mitään :(
Kommentit (11)
ja kyllähän ne päivät tuntui aika pitkiltä. Mutta malttia odotukseen ja tsemppiä matkaan sit kun pääset synnyttään!
kuitenkin hyvällä mielellä, että lapsesi syntyy piakkoin, vaikka ymärrän kyllä malttamattomuutesi ja pienoisen turhautumisen kipujen kanssa.
tsemppiä loppuraskauspäiviin
ja kolmatta odotan. vähänkö pelkään että taas menee ihan överi kauan.
Oon ehkä hullu, mutta musta on ihanaa kun lapset on syntyneet noin myöhäisillä viikoilla! Se loppuodotus on niin ihanaa ja jännittävää aikaa... :-)
mutta se käynnistys oli kivuliasta ja extreme-vittumaista.
-7
Vikat päivät on pidempiä kuin niitä edeltävät yhdeksän kuukautta... Mutta kateeksi käy, ai sitä ihanaa tunnetta, kun nyytti on vihdoin vierellä :-) Tsemppiä!
Nyt on kolmannen raskauden rv 39 alussa ja haluaisin niin, että tämä vauva syntyisi ihan itsekseen ennen rv 41 alkua. Aikaisemmissa raskauksissa minulla on ollut raskausmyrkytyksen oireita, joten siksi ei ole odoteltu tuon pidempään.
Nyt on supistellut jo välillä ihan kunnollakin, mutta olen jotenkin varsin pessimistinen itsekseen käynnistymisen suhteen...
ja siskolla ja mulla ollut täysin samanlaiset raskaudet. Siskolla molemmat meni myös 10 pv yli, eli tääki varmasti. eli odotettavissa olis vielä pari päivää :) ap
Onneksi mulla vain eka käynnistettiin. Kaksi seuraavaa tulivat itsestään ja olivat lastenleikkiä verrattuna ekaan.
t. 8
mutta se käynnistys oli kivuliasta ja extreme-vittumaista.
-7
Nyt tuntuu ikuisuudelta mutta synnytyksen jälkeen lyhyt aika