Mitä sarjoja toivot uusintana telkkarista?
Itse kaipaan näitä sarjoja:
-Tohtori tuli kaupunkiin
-Waltonin perhe
-Aikavaras
-Äiti ja risat
-Chicagon ratsupoliisi
-Dharma ja Greg
-Tehiksen jaksot pilosta lähtien
-Selviytyjät ekasta kaudesta lähtien
-Bill Cosby
-Isojen poikien leikki
-Kaikenkarvaiset ystäväni
-Tyttökullat
-Kullannuppu
-Kate ja Allie
-Elämä voittaa
-Perhe on paras
-Perhe on pahin
Kommentit (10)
ulkolaisista sarjoista en niinkään välitä mutta ehkä Kymppikerho olisi ihan kevyttä viihdettä katsottavaksi vaikka näin kesällä.
nykyään tehdään niin paskoja komediasarjoja (muut kuin 70's show) ja Frendien uusintoihin olen jo kyllästynyt.
... Se olis oikea toiveiden täyttymys =)
Niin, kuulun niihin, joilla ei telkkarista ole kerrassaan mitään iloa...
Parhaat sarjat mitkä menee ovat Pieni talo preerialla ja Montgomeryn Anna sarjat, varsinkin Anna, ystävämme. Niitä voi uusia...kuten mahdollisesti myös Sydämen asialla, mutta eikös se tullut jo uusintana. Ensimmäisellä kerralla sitä en nähnytkään.
Kyllä on karmeaksi muuttunut tämä tarjonta kun on niin paljon ihmisiä, joita nämä jutut eivät kerta kaikkiaan kiinnosta...
näitä viestejään.
Ihan vaan tiedoksesi idari, ettei mulla ollut lapsena/nuorena mitään tekemistä muuta kuin katsella telkkaria. Just tuollaisten kusipäiden takia.
Noita sarjoja ei sentäs ole uusittu pitkään aikaan (tai noh, pari on), toisin kuin jotain helkkarin Vihervaarana Annaa, Elämä käsissä ja Sydämen asialla sarjoja, jotka on tullut jo 6-8 kertaa telkasta.
Ja by the way, A) en ole tehnyt tälläista aloitusta ennen ja B) katson telkkaria max tunnin päivässä, jos sitäkään. Koska tuolta ei tule mitään kiinnostavaa.
Sarjalta ja Kinolta on tullut vuoden sisällä uusintana mm. Teho-osasto, Cosby Show, Perhe on Paras ja Perhe on pahin. Varmaan noita muitakin..
Itse kaipaan näitä sarjoja:
-Tohtori tuli kaupunkiin
-Waltonin perhe
-Aikavaras
-Äiti ja risat
-Chicagon ratsupoliisi
-Dharma ja Greg
-Tehiksen jaksot pilosta lähtien
-Selviytyjät ekasta kaudesta lähtien
-Bill Cosby
-Isojen poikien leikki
-Kaikenkarvaiset ystäväni