kyläilijöitä tulossa, onko surkee tarjottava?
Kyläilijät poikkeavat meillä kahvilla, kun he ovat olleet reissussa ja olemme heidän kotimatkan varrella.
Tarjolla olisi keksiä ja vanilijajäätelöä sekä yhtä suolaista piirakkaa. Kaipaako tarjoilu jotain pullaa tms?
Kommentit (9)
en ole koskaan ymmärtänyt miksi pöydässä tarvitsisi olla kovin montaa lajia. Eihän niitä kukaan jaksa kuitenkaan syödä...
Jäi nimittäin eilen kaupasta ostamatta pullat enkä millään jaksaisi lähteä tänään kauppaan!
Toivotaan, että hekin ovat tyytyväisiä. Jos eivät, niin oma on häpeänsä ;)
ap
Jos poikkeavat yllärinä, niin tarjottavien ei tarvitse olla kummoisia. Reissussa vasta olleena ilahduin kovasti kun kyläpaikassa tarjottiin voileipiä. Suolaiset tarjottavat ovat mielestäni parempia tuossa tilanteessa.
tarjoanko piirakan lämpimänä vai annanko olla huoneenlämpöinen?
ap
karjalaisena on erittäin noloa jos joku tarjottava pääsee loppumaan, ja tarjottavaa pitää olla niin paljon että kaikki tulee varmasti kylläiseksi. Jos tarjolla on vain keksiä ja jotain piirakka, niin niitä pitää olla tosi paljon että ne riittää kaikille. En kuitenkaan kiinnitä tarjoamusten määrää itse kyläillessäni huomiota.
-ei ap
vähän samaa vikaa täälläkin. En kuitenkaan itse kyläillessä kiinnitä huomiota tarjottavien määrään ;)
karjalaisena on erittäin noloa jos joku tarjottava pääsee loppumaan, ja tarjottavaa pitää olla niin paljon että kaikki tulee varmasti kylläiseksi. Jos tarjolla on vain keksiä ja jotain piirakka, niin niitä pitää olla tosi paljon että ne riittää kaikille. En kuitenkaan kiinnitä tarjoamusten määrää itse kyläillessäni huomiota. -ei ap
niin tarjoilu on täydelelinen. leipää, voita, kinkkua, juustoa, kurkkua, muutama tollanen leipä tajottimelle valmiiksi. jos ei ole leipäaineksia niin suunnittelemasi tarjoilu on myös ihan hyvä. ei siihen pullaa tarvi.
Jäätelö maistuu aina ja jos on yhtään nälkä, niin piirakkahan on loistava.
Lämmitä vähän.
En minä ainakaan kiinnitä kauheasti huomiota mitä on tarjolla ja kuinka paljon. Onhan emäntä kuitenkin meitä ajatellut, kun pöydässä on jotain.
Minä olisin tyytyväinen moisiin tarjoiluhin, kun kuiteskin "äkkiseltään" poikkeavat.