Minipillerit> ei kuukautisia??
Onko jollain jäänyt menkat kokonaan pois minipillereitä syödessä? Mulla ekat 3kk menkat tuli 10vrk välein, ts. joka toinen viikko oli menkat, joka toinen viikko ei. Mutta nyt on tilanne kääntynyt niin, että edellisistä kunnon kuukautisista on 70 vrk. Välissä on kaksi kertaa ollut jotain epämääräistä punerrusta valkovuodon joukossa ja that´s it. Eli onko syytä huoleen, pitäiskö tehdä raskaustesti tai ottaa yhteyttä lääkäriin? (Joo, näin suositellaan paketin ohjeissa, jos edellisistä kuukautisista on yli 60 vrk).
Kommentit (2)
pakkausselosteen ohjeita.
t:ap
ja menkkoja ei ole ollut kohta 6vuoteen, ihanuus, minulla kun on tosi kivuliaat menkat. Minulle lääkäri sanoi, että välillä voi tehä raskaustestin, jos haluaa varmistaa, ettei ole raskaana tai jos ehkäisyteho esim. oksennustaudin takia ei ole niin luotettava.
ja menkkoja ei ole ollut kohta 6vuoteen, ihanuus, minulla kun on tosi kivuliaat menkat. Minulle lääkäri sanoi, että välillä voi tehä raskaustestin, jos haluaa varmistaa, ettei ole raskaana tai jos ehkäisyteho esim. oksennustaudin takia ei ole niin luotettava.