Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit/komeat parit! Tuliko myös kaunis lapsi?

Vierailija
12.06.2009 |

Mua kiinnostaa, tuleeko lapsestakin yleensä kaunis/komea vai onko jollekin käynyt niin, että on perinyt kaikki huonot geenit molempien suvuista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsimalleja ei valita todellakaan ulkonäön perusteella, vaan ihan muilla syillä kuten minkänäköistä lasta mainokseen tms. tarvitaan ja miten lapsi jaksaa niitä kuvauksia.

Mutta kolmesta lapsestamme 2 on tällä hetkellä mallitoimiston kautta saaneet aika paljon keikkoja ja nuorinta on kysytty mukaan, en tiedä suostunko, koska nuo hommat ovat tosi hankalia oman työn kannalta (kokonaisia päiviä pois kuvausten takia).

Meitä kumpaakaan ei siis ikinä otettaisi malleiksi edes kasvojen, saati kropan perusteella, mutta tytöt ovat perineet parhaat puolemme, silmät äidiltä, "angelina jolie" suu isältä :) Itseäni on kysytty vuosia sitten silmien kuvaukseen meikkimainokseen. En usko tämän lastemme malliuran kestävän murrosikään tai edes lähelle sitä, mutta nyt ihan hauska harraste, josta lapset saavat pesämunaa tilille ihan kivasti.

Vierailija
22/23 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, kolmekymppisenä teinin näkösiä babyfaceja, ei mitään klassisen komeita/kauniita. Ja lapset on tosi söpöjä, on siitä joku sanonutkin joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5-vuotias ja hänellä on sellainen valloittava karisma, kaikki pk:n tytöt ja aikuiset ovat lääpällään, samoin meidän molempien sukulaiset....vähän pelottaa, että mitä hänestä tulee isona. Onneksi lapsi on myös tosi rauhallinen ja fiksu ikäisekseen. Lähinnä looginen ajattelu on jo koululaisen tasolla. Mies on komea ja minä olen aina ollut miesten mieleen, vaikken tiedä olenko varsinaisesti kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän