Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko nähnyt appiukkoasi alasti? Oksensitko?

Vierailija
12.06.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole oksennellut.

Vierailija
2/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl ole vielkään ku avoliitossa asutaan....

mut siis oisinkohan ollu kolmatta tai neljättä kertaa käymässä mieheni kotona ja iltaa siin istuttiin ku miehen isä tuli alasti ulkosaunasta sisälle,pysähty kattomaan et kato sieki oot tullu meillä käymään.

Mie ku oon aika ujo aluksi,niin siin sit punasena olin et juu,tulin käymään ....

Appiukko tokas et menkäähän saunaan,se on viel lämmin,ja lähti suihkuun=)

Ja siis heillä alastomuus on iha arkea....eli mul on ollu hiukan totuttelua,mut nykyään en enää kiinnitä humiota jos siel vilahtelee....

pitävät kyl nykyste anoppi ja appi uikkareita ja bikineitä et on jotai vatetta kuitenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alastomat vanhat ukkelit ovat oikeastaan aika söpöjä hassulla tavalla, joten nauratti vaan! Näin mökillä vahingossa hänet saunomisen yhteydessä, kun olimme menneet grillaamaan ja hän meni nakuna uimaan siitä vierestä. Häntä itseään taisi sen sijaan vähän nolostuttaa. Meillä kotona ollaan aina suhtauduttu tosi rennosti alastomuuteen ja yhteissaunomiseen, joten ei mulle ollut mikään "juttu".

Vierailija
4/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kuolleena yli 20 vuotta.

Vierailija
5/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tietysti nähnyt hänet alasti miljoona kertaa silloin kun vielä asuin kotikotona, mutta nyt siitä on niin kauan että mua alkaisi jo ahdistaa sekin näky.

Toivon etten joudu näkemään myöskään veljeäni enää alasti, vaikka ihan kivannäköinen mies onkin.

Vierailija
6/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kiva varustus ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme