Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko ärsyttää!!!

Vierailija
12.06.2009 |

Kolmannen syntymän jälkeen hän ei enää osallistu mihinkään kotitöihin ja syy on kuulema se että hän käy töissä kodin ulkopuolella. En ole paljoa vaatinut, joskus roskiksenvientiä, lasten hampaidenpesua tai iltapalan laittoa kun imetän vauvaa mutta aina on joku selitys..sitten hän valittaa ettei ole omaa aikaa vaikka töiden jälkeen saa tehdä mitä haluaa, mä en oo käyny ees kaupasa yksin yli 7 viikkoon!Teen siis kotona kaiken.Hoidan 3 alle kouluikästä, tiskit,jopa herran eväskipot, teen eväät töihin,lataan kahvinkeittimen, vaatteet, ruoat, laskut ym.paperihommat, siivoukset, lemmikit...En enää uskalla jättää lapsia hänen hoitoonsa koska hän ei halua niitä hoitaa ja on sen näyttänyt teoillaan.(esim.vauvaa huutaa, jatkaa vaan "hommiaan"). Silloinkin ku mä lähdin töihin, oli mulla sama määrä kotitöitä! Ja olen kokeillut jättää näitä hommia tekemättä, että tekis ne ite, mutta ei..Ja hänellä on oikeus päikkäreihin koska käy töissä, hän saa nukkua vaikka koko viikonlopun koska hän käy töissä.. Kuulostaako tutulta? Aviossa yksinhuoltajana...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tuollaiseen kotiorja systeemiin suostuisi. Onko teillä minkäänlaista keskusteluyhteyttä olemassa? Tietenkin minusta on kohtuullista olettaa, että kotona oleva puoliso lasten hoidon yhteydessä tekee isomman osan kotitöistä, mutta ei nyt kotiorjaksi tarvitse ryhtyä. Minä en todellakaan ymmärrä ISÄÄ joka ei osallistu yhtään lastensa hoitamiseen. Näin teillä on ilmeisesti jatkunut jo pitkään, koska kirjoitit, että silloinikin kun lähdit töihin sinulla oli silti kaikki kotityöt harteillasi. Jätä nyt ainakin miehesi eväät tekemättä. Jos aikuinen ihminen ei saa itse eväitä kasaan niin aika surkea on tilanne. Älä suostu paapomaan ja passaamaan miestäsi!

Vierailija
2/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ollut näin, ku oli vaan yks lapsi hän saattoi jopa joskus imuroida..mut nyt ei mitään. Keskustelusta ei tule mitään, koska sama mitä sanon hänen mielestään valitan turhasta. Ja jos hermostun, hän hermostuu vielä enemmän ja saan kuulla melkosta tekstiä..Joten en enää halua edes puhua ettei lasten tarvi kuunnella riitaa.Ja keskusteluissa hän ryhtyy marttyyriksi.. Kyllä mä tykkään kotona tehdä paljonki mutta eikö mullaki joskus sais olla elämää? Sitä hän ei ymmärrä..eikä sitä miksi ois kiva käydä ees kaupassa joskus yksin..Tänään ois kampaaja!! Sinne kolmen lapsen kans..joopa joo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehelle toteat vain, ettet jaksanut enää kaikkea tehdä ja apua oli saatava jostain. Lisäät vielä oikein kauniisti ymmärtäväisellä äänellä, että "Kun sinäkin käyt töissä ja pitäähän sinulla omaakin aikaa olla, niin ethän sinäkään ehdi enää kotitöissä auttamaan. Pakko oli pyytää ulkopuolista apua."

Veikkaisin, että sinunkin miehesi mielummin auttaa itse kotitöissä/lastenhoidossa, kun maksaa siitä ulkopuoliselle. =)

Ensin olet valittamatta miehesi osallistumisen puutteesta jonkin aikaa ja hiljaisuudessa tilaat esim. siivoojan arviontikäynnille kotiinne sellaiseen aikaan, jolloin miehesi on kotona. Tuskin alkaa valittamaan ulkopuolisen läsnäollessa ja sen jälkeen vain toteat tuon ylläolevan. Herää varmasti todellisuuteen tuolla tavoin.

Vierailija
4/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyä vallankäyttöä ja alistamista on tuokin. Saanko arvata; miehesi vetää suuttuneena esille sen, että hän tuo rahat kotiin ja sinä elät hänen rahoillaan? Eräs sovinisti, anteeksi vaan nimittely, kaveripiirissä on juuri tälläinen: vaimo ei tarvitse vapaa-aikaa, vaimo ei tarvitse apua kodin kanssa tai lasten kanssa, HÄN, mies, käy töissä HÄNELLÄ on oikeus ostaa OMILLA rahoilla mitä haluaa, HÄNEN ei tarvitse ajatella muuta perhettä.

Vierailija
5/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja noista siivous firmoista voi pyytää henkilön paikanpäälle katsomaan kohteen ja antamaan tarjouksen/arvion kustannuksista. Sitten vain ilmoitat heille saaneesi paremman tarjouksen/hinta arvion.

Vierailija
6/6 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äippäraha ei paljo poikkea miehen palkasta ja jos töihin palaisin mun palkka olis parempi! Ei kyllä oikeesti olis varaa palkata siivoojaa eikä valitettavasti sitä lastenhoitoapuakaan ole saatavilla, että aika yksin taidan olla tässä tilanteessa..täytyy alkaa raivata keittiötä että mahtuu syömään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän