Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaikutan ihan aseksuaalilta tämän palstan juttuihin verrattuna

Vierailija
12.06.2009 |

Olen 30+ äiti ja vaimo. Seksin suhteen varmaan tavis... mulle riittää 2 krt viikossa ja oman miehen kanssa. Ei mitään erityisiä juttuja, tavalliset kuviot seksissä. Molemmat ollaan tyytyväisiä ja nautimme kyllä.

Raskausaikana seksi on ollut mulle tosi tärkeää, ajatukset pörräsivät päässä häiriöksi asti. Seksi on perustarve, on sääli kun joillekin ihmisille se on suorastaan pakkomielle. Kun seksiajatukset eivät pyöri koko ajan päässä, vapatuu suunnattomasti energiaa muuhun. Olenpahan kokenut addiktiovaiheenkin, joten näkökulmaa on.

Aseksuaali kun kait sitten olen, näen asian huvittavana, kun jollain on hirveä tarve panna niin monen kanssa kuin mahdollista, erikseen ja yhdessä jne.. voi kun tietäisitte miten rasittavaa js energiaa kaappaava seksiaddiktio on (edelleen, been there, done that). Mutta ettepä taida itsellenne mahtaa mitään, ihminen on mitä geenit ja hormonit sanelelvat...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppakivaa ja kaikkia ihme juttuja. Kaverit kysyi kerran multa, että tykkäätkö saada takaapäin. Vastasin siihen, että kun sais joskus edestäkinpäin. Puolittain leikkiähän tuo oli, mutta ei kovin kaukana totuudesta. Eikä kysymys ole pelkästään saamisesta, ystävää ja rakkautta minäkin kaipaisin.

Vierailija
2/2 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisihminen lienee tyytyväinen tilanteeseensa. Jos mies paitsi sanoo, myös vaikuttaa olevan myös tyytyväinen, niin mikäpä siinä.

Jos ihminen olisi perimänsä ja hormoniensa orja, hittojakos me moraalilla tekisimme?

No, olenpa moisten orja tai en, kaipaisin uusia kokemuksia. Valitan moraalista huonouttani ja sitä, että energiaani kuluu seksin ajatteluun. Tänään tosin olen myös pakertanut tammipalikan kanssa miettimättä seksiä ja pauhannut maalikaupassa sopivista maaleista - pohtimatta seksiä. Lisäksi olen jutellut tyttöystäväni kanssa. Seksistä ei ollut puhettakaan. Olen myös kirjoittanut proffalle sähköpostin: toivotin pikaista paranemista ja hyvää kesää. Ei siinäkään puhetta seksistä.

Seuraavaksi joku tulee tänne taivastelemaan, miten jotkut jaksavat tuskitella raha-asioidensa takia. Oletettavasti hän neuvoo tyytymään siihen mitä on ja kertoo selvinneensä joskus 200 eurolla kuukaudessa (been there, done that...) Ja nyt sanoo, että on ihan hyvä olla: joka kuukausi jää 1000 euroa käytettäväksi mihin huvittaa. Ja äimistelee perään, että ihminen lienee tarpeittensa orja tai peräti tuote...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan