Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatteko miehenne ulos autosta tankkauksen ajaksi?

Vierailija
12.06.2009 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustamaan kasvot menosuuntaan?

Vierailija
22/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Urmas sisäsiisti on, mutta auton tankkausreissuille usein se auton tasainen hyrinä saa Urmaksen rakon ylikierroksille. Myös auton ikkunan takaa näkyvät virikkeet (pyöräilevät naikkoset yms) saa aikaan jäänitystilan niin rakko kuin muissakin lihaksissa. Siksi valvottu rakon tyhjennys on tarpeen. Valvottu siksi, ettei Urmas karkaa omille teilleen.

Kiva kun selvensit :)

Meilläkin aina alkukesästä välillä sattuu tuota, mutta hän onkin vasta 34-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäisenä miehenne on alkanut matkustamaan kasvot menosuuntaan?

:D :D

Vierailija
24/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan jo niin pitkällä, että olen antanut Eskon kokeilla auton ohjaamista pihatiellä. Tiedättehän, istuu sylissä ja saa käännellä rattia. Minä hoitelen kuitenkin polkimet ettei liian haastavaksi käy.

Tankkausreissuilla Esko istuu autossa turvavöissä, ettei mene holtittomaksi. Pari kertaa olen kokeillut päästää Eskon vapaaksi kun tankkaan, mutta ei siitä mitään tullut. Uikutti jalan juuressa niin että meinasi hermo mennä ja pissi sitten housuihinsa.

Mutta Esko sentään istuu kasvot menosuuntaan.

Mites teillä muilla muuten sujuu pyöräily ilman apupyöriä?

Vierailija
25/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitäis autoon päästä:/ Mitenhän sais motivoitua muuhunkin kun vaan autossa istumiseen?

Vierailija
26/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tykkää pyllistää paljaalla takapuolellaan minulle lasin läpi, joten oikein odotan joka kerta! Ei tulisi mieleenkään jättää kokematta tuota ihanuutta varsinkin, jos toisella puolella tankkaavat maalta tulleet turistit 10 lapsensa kanssa. Siinä on naurussa pidättelemistä, kun heidän ilmeensä näkee! Sillä saa muuten naapurin kyylääjämummonkin hiljaiseksi, kun toteuttaa saman "toimenpiteen" koko perheen voimin lasitetulta terassiparvekkeelta ;-D.

Vierailija
27/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tila-automme peräkontissa, ihan kuinka päin lystää. Yleensä naamataulu toljottaa pihalle sivuikkunasta. "Uokkista" ei tohdi lainkaan päästää pihalle autosta, sillä hänellä on paha tapa rynnätä ihmisten kimppuun ja alkaa nylkyttää jalkaa vasten. Muutamankin kerran riistäytynyt tilanne hallinnasta ja selitellä saanut käytöstä. Ilopissitkään eivät ole harvinaisia. Siis jos Uolevi näkee jonkun tutun työkaverin vaikka kadulla, niin helposti päästää housuun ilopissin. Voitte kuvitella, että tämän vuoksi sosiaalinen elämänpiirimme on viime aikoina suuresti kaventunut. Eikä puhettakaan ilman apupyöriä ajamisesta. Pitää pyörää vielä ohjata sellaisella vivulla äiteen eli emännän. Kuvitelkaa, kun 85 kiloinen Uolevi polkee pyörällä ja äitee juoksee henki kurkussa perässä käsi vivulla.

Vierailija
28/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini jättää 30v miehensä PÄIVITTÄIN yli 6tunniksi yksin?

Olen todella huolissani tilanteesta, miten voisin hienovaraisesti ottaa asian puheeksi? Ei ole kiva jos kaverilta viedään kohta koko mies pois!

Vierailija
29/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö päätänsä vaivata jollain bio-hompötyksellä vai voiko suorilla viedä ongelmajätekeskukseen?

Vierailija
30/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitäisi toisella kädellä tankkauspistoolia ja toisella yrittäisi pitää rimpuilevaa Markkua aloillaan? Tietysti istuu istuimessaan, vyöt kiinni. Jos menen sisälle maksamaan, niin otan Markun tietysti mukaani, koska eihän sitä sovi yksin kuumaan autoon jättää. Alkaa kyllä yleensä silloin kinuamaan kassalla karkkia ja vetää klassiset itkupotkuraivarit julkisesti. Aika noloa. Onneksi yleensä voi maksaa automaatilla.

Vierailija
31/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän aina anoppilaan kylään siksi aikaa kun käyn tankkaamassa, eihän siitä mitään muuten tule!

=D

Vierailija
32/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien naapuriin "hoitoon". Sitä varten naapurit ovat.

Vierailija
33/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö päätänsä vaivata jollain bio-hompötyksellä vai voiko suorilla viedä ongelmajätekeskukseen?

Minkäikäisestä miehestä kyse? Nuorempia voi saada hyvinkin kiertoon, riippuu kuinka hyvin oppinut tavoille jne. Muut menee luultavasti suoraan ongelmajätteisiin.

Vierailija
34/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän aina anoppilaan kylään siksi aikaa kun käyn tankkaamassa, eihän siitä mitään muuten tule! =D

Toiset on niin riippuvaisia ettei edes tankkauksen ajaksi malta jättää hoitoon.

Vierailija
35/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukseen vaan tai myyt halvalla! Sain käytetystä Pasista ihmeen hyvän hinnan tuossa lähetystorin kirppikseltä. Toinen hyvä tapa laittaa mies kiertoon, on laittaa ilmoitus kaksplussan myynti/vaihtopalstalle tai sitten huutikseen. Mut postituskulut tulee silloin aika kalliiksi, jos menee toiselle puolelle suomea. Matkahuollolla aika edukasta sekin. Semmoinen 80kg painoinen Pasi kustantaa n. 30€ 300km matkan.

Biojätteeseen tai kompostoriin en laittaisi, koska en halua rasittaa ilmastokuormaa hiilidioksiidipäästöillä. Ja miksi hyväkuntoista miestä laittaisi vielä jätteeseen, kun siitä voi olla jollekin toiselle vielä paljon iloa.

Vierailija
36/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista, niin suosikaa kestomiestä. On vähän vaivalloisempaa kun niitä pitää olla pesemässä ja kuivaamassa käytön välillä, mutta ekologisempi tapa kuitenkin.

Jos kestomies kuluu aivan risaiseksi, sitten sen voi pistää pois ja hommata uuden.

Vierailija
37/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tota Uolevia yritin kerran kaupata kaks plussan palstalla. Ei mennyt kaupaksi. Osittain sen ongelmakäyttäytymisenkin takia. Rehellisesti kerroin kuva kera ominaisuudet. Nyt minua on alkanut tympii koko mies. Ei istu sisutukseen. Sen olemus on jämähtänyt 80-luvulle eikä mulla ole varaa päivittää sen identiteettiä/garderooppia. Siksi se ongelmajätekeskus tuli mieleen.

Vierailija
38/38 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista, niin suosikaa kestomiestä. On vähän vaivalloisempaa kun niitä pitää olla pesemässä ja kuivaamassa käytön välillä, mutta ekologisempi tapa kuitenkin. Jos kestomies kuluu aivan risaiseksi, sitten sen voi pistää pois ja hommata uuden.

t. vielä käyttökelpoisen kestomiehen omaava