Otatteko miehenne ulos autosta tankkauksen ajaksi?
Kommentit (38)
Olemme sopineet, että se joka ei tankkaa, kiertää muut tankilla mahdollisesti olevat autot ja vaatii muistakin autoista kaikki ihmiset nousemaan pois.
Sitten heidän pyydetään parijonoon ja ohjataan mahdollisimman kauan tankeista.
pitelee letkua, kun minä neuvon vieressä. Käytämme automaatti tankkeja, koska en uskalla jättää lapsia valvomatta autoon, eikä Armas Juhani pärjää kassalla ellen ole mukana neuvomassa.
Irrotan turvavyön. Erkki-Matias ei osaa toimia paniikkitilanteessa.
Meillä Yrjön kanssa sama homma, viimeeksi luuli että auto räjähtää (löin paksin kovakouraisiesti kiinni) ja ihan hirveä paniikkikohtaushan sille tuli. Hyperventiloi ja taju oli lähes kankaalla, Yrjö kun on niin herkkä. Paperipussiakaan ei ollut että ois voinut hengitellä rauhassa. Sairaalakeikkahan siitä tankkauksesta tuli. Vastedes muistan aina irroittaa Yrjön turvavyön.
juuri tällaisia tilanteita varten. Voin huoleta jättää miehen hetkeksi sen hoitoon ja lähteä itse hurvittelemaan shellille.
Siis Armas Olavi, eikä Juhani. Juhani Armas on hänen veljensä.
Jätättekö te miehen veljen autoon tankkauksen ajaksi?
Kalevilla on sellainen ikäkausi menossa, että on kauhean levoton ja uhmakas. Jätän sen aina tankkauksen ajaksi autoon turvavyöt visusti kiinni ja ovet lukossa.
Kalevi viihtyy kyllä hyvin autossa yksinkin, kun ripustaa sen nenän eteen roikkumaan kivoja leluja. Niitä se siellä räpeltää ja tuijottaa.
Keijo on autossa ja tiukasti turvavöissä kiinni. Vapaaksi päästettynä se karkaisi heti lähimpään kapakkaan. Se on niin villi, että saattaisi juosta suoraan auton alle.
Pelkään aina että Pertsa karkaa autosta, on niin kovin vilkas:/
Mulla on kotonakin mieslukot. Napsautan ne päälle aina kun lähden kotoa ja mies jää yksin taloon.
Meidän 40v on vasta alkanut harjoittelemaan yksin oloa. Viihtyy hyvin kun on kaljaa juomana, muuten on ilmennyt eroahdistusta.
Siis minkäikäisiä jätätte yksin kotiin? Meidän 40v on vasta alkanut harjoittelemaan yksin oloa. Viihtyy hyvin kun on kaljaa juomana, muuten on ilmennyt eroahdistusta.
34-vuotiaan oon muutaman kerran jättänyt siksi aikaa, kun vien roskapussin tms ja ihan hyvin on mennyt. Kun laittaa telkkarista vaikka formulat päälle, niin ei se tunnu edes huomaavan, että olen hetken poissa.
jaloittelemaan tankkauksen ajaksi huoltiksen pihalle. Tyhjentää usein samalla rakkonsa. Pitää tosin sivusilmällä vahtia, ettei lorota muiden autojen renkaisiin.
jaloittelemaan tankkauksen ajaksi huoltiksen pihalle. Tyhjentää usein samalla rakkonsa. Pitää tosin sivusilmällä vahtia, ettei lorota muiden autojen renkaisiin.
kyllä tuon ikäisen pitäisi jo pystyä pidättämään.
Kyllä Urmas sisäsiisti on, mutta auton tankkausreissuille usein se auton tasainen hyrinä saa Urmaksen rakon ylikierroksille. Myös auton ikkunan takaa näkyvät virikkeet (pyöräilevät naikkoset yms) saa aikaan jäänitystilan niin rakko kuin muissakin lihaksissa. Siksi valvottu rakon tyhjennys on tarpeen. Valvottu siksi, ettei Urmas karkaa omille teilleen.
voiko muutoin edes toimia..?