Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummitytön rippilahja!

Vierailija
11.06.2009 |

Ostin eilen kummitytölleni rippilahjaksi hänen toivomansa korun. Hinta oli n. 30e. Mielestäni se on aika vähän. Mitä kummaa voisin ostaa lisukkeeksi lahjaan? Ehdotuksia? Saman verran lisää voin lahjaan vielä rahaa laittaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (ei suomalainen) mielestä 100 euroa voisi olla sopiva lahja, mutta itsestä tuntuu aika paljolta... Itse saimme hiljattain häälahjaksi (Suomessa) yleensä suuruusluokkaa 20 - 40 € / vieras tai pariskunta. Toivomuksena meillä oli, ettei lahjoja tulisi lainkaan joten valituksesta ei ole tässä kyse. Mietin vaan lahjan antajan kannalta, mikä on "normaali" lahjan arvo nyky-Suomessa - toisaalta en halua pihtailla, mutta toisaalta en halua pröystäilläkään jättäen muitten, kenties läheisempien, lahjoja oman lahjani varjoon.

Olen kallistumassa n. 50 euroon, kummi kun olen. R-kioskilla näkyi monenlaisia lahjakortteja, kenties niistä löytyy jotain. Valitettavasti itse poikaa en tunne kovin hyvin, joten "henkilökohtaisen" lahjan ostaminen on hyvin vaikeaa.

Muistan itse, miten raha oli silloin se kivoin juttu, mutta eipä ole kyllä mitään muistijälkeä siitä, mihin ne ovat menneet, vaikka johonkin "tärkeään" niitä silloin säästelinkin... Rakkaan kummisedän antamat pienet helmet ovat sen sijaan yhä tallessa, vaikka niitä harvoin pidänkin. Halvat rannekorut ym. krääsä on kadonnut johonkin vuosien varrella.

Alkuperäiseen viestiin taitaa olla jo myöhäistä vastata, mutta kenties tyylikkäämpää kuin ostella useita lahjoja tai lykätä kaksikyppistä lahjan lisäksi olisi hieman tavanomaista isompi puska kukkia.

Vierailija
2/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia? Millä summalla te muut olette ostaneet lahjan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän saa mieleisen lahjan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän