Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäammattimaisinta mitä olet koskaan tehnyt?

Vierailija
11.06.2009 |

Mitä häpeät, että tulipa tehtyä vaikka on täysin oppikirjojen vastaista :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rupesin huutamaan ja väittämään vastaan asiakkaalle vaikka olin itse väärässä. Oli kauhea väsymys ja muutoinkin tosi huono päivä. Onneksi työkaveri tuli paikalle ja sanoi että hän voi jatkaa tästä ja pisti minut jäähylle. Jälkeenpäin hävetti kamalasti vaikka sillä hetkellä tuntui että olisin voinut tirvasta sitä asiakasta.

Vierailija
2/5 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin töissä myymälässä jossa myydään kalliita vapaa-ajan vehkeitä. Huomasin myymälässä naisen jonka tunnistin silloisen miesystäväni exäksi, jota kohtaan hänellä oli selvästi yhä tunteita. Vaikka en itse naista palvellut niin minun oli pakko tarkkailla hänen ulkonäköään ja jälkeenpäin katsoin naisen tietoja myyntisopimuksesta. En sentään mennyt katsomaan millaisessa talossa asuu, niin pitkälle en mennyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin asiakaspalvelutyössä, meneillään vuoden kiireisin aika. Oli työpaikan saunailta, josta en juurikaan muista, nukkumaan työkaverin luo n. 6:30. 2 tuntia unta, ja puoli tuntia myöhässä töihin (se kaveri tuli kanssa). Edellisillan vaatteet ja meikit, hampaat pesemättä, promilleja varmaan jonkun verran. Koko päivän olin töissä, pomo muistaakseni oli (onneksi) krapulan takia jäänyt kotiin, eikä nähnyt. Kyllä hävetti vielä pitkään sen jälkeen!

Vierailija
4/5 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin usein menin töihin lauantaina aamupäivällä oikein hyvässä krapulassa ja joskus jopa oltiin illalla sievässä pikkukännissä töissä.

Vierailija
5/5 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuo asiakas on nyt aviomieheni, mutta kuitenkin, asiakkaat asiakkaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme