Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että komannen lapsen myötä olen hurahtanut lastenvaatteisiin?

Vierailija
11.06.2009 |

Kaksi vanhempaa lasta, poikia molemmat, olen tyytyväisenä vaatettanut kirpparivaatteisiin, kavereilta saatuihin, mummin kutomiin jne kunhan ovat suht käytännöllisiä olleet, mutta nyt kolmannen - tyttö - myötä hurahdin ensin mekkoihin ja sit kaikkeen muuhunkin: sukkahousuihin, legginsseihin, kenkiin, hiuskoristeisiin jne. Enkä ole itse ollut koskaan ns prinsessatyyppiä,en ole sitä vieläkään. Mutta yksivuotiaani puen hyvin huolellisesti mietittyihin asukokonaisuuksiin, hänellä on perheemme parhaiten varusteltu vaatekaappi.

Kuulostaa aika kummalliselta, eikö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen vaatteet on niin paljon ihanampia!

Vierailija
2/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset poika-tyttö-tyttö-poika-poika

Vaatteet kiertää sujuvasti lapselta lapselle, värillä ei väliä. Mekkoja ja hameita en laita pojille ja joitain ihan poikamaisimpia (kauluspaidat, bokserit) tytöille. Muuten kaikki käytössä. Saadaan paljon vaatteita sukulaisilta ja lisäksi kierrän lapsilisäpäivänä kaikki alerekit läpi, jos löytyy sopivaa ja tarpeellista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullosta kummalliselta, koska poikien vaatteita on joka kaupassa huomattavasti vähemmän kun tyttöjen. Esim henkkamaukka, niin vauvojen vaatteista jo varmaan 80% on tyttöjen vaatteita ja loput neutraalia ja muutama hassu poikien vaate. tosi ikävä, kun mielellään ois ostanut tuoreelle tulokkaalle kesäjuhlia varten jotain "juhlavaatetta" - tytölle ois joka liikkeestä löytyny joku mekko ja sukkikset - mutta eipä vaan pienen pienille pojille ole mitään. ihan vauvojen vaateliikkeessäkin siistein vaate mitä myyjällä oli tarjota, oli villatakki! juu, eihän pienen vaatteilla niin ole väliä, mutta joskus ois kiva pojatkin pukea komeiksi pikku prinsseiksi, eikä aina jotain sinne päin.

t. kahden pienen pienen prinssin äiti

Vierailija
4/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle pojalle saatiin paljon vaatetta ja aika vähän ostin itse. En edes tiennyt saamistani vaatteista mitä merkkejä ne oli, eikä sillä ollut mitään väliä.

Kun sain tytön ja pääsin mekko-osastoille, niin alkoi vaatteista kiinnostuminen. Tytölle on vaan niin paljon enemmän kaikkea!

Toiseksi pojan syntymän aikaan mulla ei ollut nettiä, joten en tiennyt mitä vauvapalstan mukaan pitää olla ja mikä on ihan out :)

Ostan kyllä paljon kirppikseltä kummallekin, mutta laatumerkkejä. Niistä kun saa vielä Huutiksessa jotain pois.