Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuslääke Alli. Käyttäjiä paikalla, kokemuksia kaipaan!

Vierailija
11.06.2009 |

Itselläni bmi 30 ja ajattelin hakea apteekista tuota allia avuksi. Millaisia kokemuksia teillä on tuon lääkkeen kanssa? Paljonko kyseinen lääke maksaa? Kaikki tieto kelpaa, kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptivapaa laihdutuslääke alli

Apteekeista on saatavana laihdutuslääkettä ilman reseptiä kauppanimellä alli. Laihdutuslääkkeen teho perustuu orilistaattiin, joka estää rasvan imeytymistä. Lääke on ollut käytössä reseptivalmisteena Xenical -nimisenä jo aiemmin. Reseptillä saatava lääke sisältää orilistaattia puolet enemmän, kuin apteekeissa myytävä alli, joka sisältää sitä 60 mg.

Reseptivapaa laihdutuslääke alli on tarkoitettu vähärasvaisen ja vähäkalorisen ruokavalion kanssa käytettäväksi, antamaan nopeampia tuoloksia laihdutukseen. Jos ruokavalio sisältää aterialla yli 15 g rasvaa, valmiste aiheuttaa suolisto-oireita. Vajaan kuukauden annos maksaa n. 50€. Valmisteella luvataan 50% tehokkaampaa laihtumista, kuin pelkällä ruokavaliolla.

Yksinään tämäkään pilleri ei laihduta, mutta yhdessä liikunnan ja ruokavalion kanssa käytettynä valmiste tehostaa laihtumista. Lääkepakkauksen mukana tulee kolmeosainen opaskirjanen, josta löydät lisätietoa. Lisätietoa löytyy myös osoitteesta www.alliplan.fi.

Vierailija
2/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ihan kokemusta kertoa, miten on tuloksia tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkeissä tehty tutkimus, jossa tuon Allin on todettu aiheuttavan maksavaurioita ja se ollaan jo pantu FDA:n (Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto) haitallisten aineiden listalle. En siis suosittele.

Vierailija
4/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiistain lehteä lukenut....Uskaltaakohan tuota ostaa? Onko kellään tosiaan mitään kokemusta?

Vierailija
5/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyseessä on tuttu vaikuttava aine, joka Suomessa on myynnissä myös reseptivalmisteena, joten voi jättää amerikkalaisten varoitukset vähän vähemmälle huomiolle.

Teho perustuu siihen, että jos syöty ateria sisältää liikaa rasvaa, tulee ripuli. Ja tämän on tarkoitus ohjata syömään vähemmän rasvaa sisältäviä ruokia = vähemmän energiaa ja näin sitten laihtuminenkin tapahtuu. Mutta aina voi huijata, eli jos esim. tietää menevänsä pizzalle, voi lääkkeen jättää ottamatta eikä ripulia tule... Kuinka tunnollinen olet?

Vierailija
6/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikossa 8 kg, ihana lääke!

Vierailija
7/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allin reseptivalmisteinen versio, käyttänyt sitä muutaman päivän. Se on mielestäni selkeästi vahvenpi kuin reseptivapaa versio (ehdin sitä muutaman päivän kokeilla). Syön sitä 1-2 kapselia päivässä. Kilot ovat viimein alkaneet tippumaan!! Mutta ei tämäkään mikään ihmelääke ole, mutta ohjaa ja kannustaa kyllä kivasti liikkumaan ja syömään oikein. Minulla lähtö BMI oli 34.

Vierailija
8/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan painoin 119kg ja olen vain 160cm pitkä.

Olen kokeillut yhtä ja toista, itsekseni, ryhmän tuella ja lääkärin seurannassa.

Laihduin aina 5-15kg, lihoin takaisin, ehkä lisääkin, taas tippui 10kg, lihoin jne jne.

Viimein, todella suuri epäusko mielessäni aloitin karppamisen tasan 2v sitten. Aloitin todella tiukasti ja huomasin ensimmäisen kuukauden jälkeen, että

-painoa oli lähtenyt 7kg

-oloni oli aivan loistava

-mahavaivat olivat loppuneet

-minulla ei ollut parin ekan viikon jälkeen mitään vaikeuksia pysyä tässä "dieetissä"

Nyt olen terve ja onnellinen 64-kiloinen nainen. En edelleenkään syö vehnäjauhoa, sokeria tai perunaa. Mutta syön kyllä tummaa suklaata, tummaa pastaa, todella maittavia liha-, kana- ja kala-aterioita. Paljon vihanneksia ja juureksia. Omenaa ja appelsiinia silloin tällöin. Rahkoja ja marjoja kermavaahdolla välipalaherkkuina.

Kannattaa kokeilla!

Vierailija
9/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on myös jättänyt ruokavaliosta pois vehnän, valkoisen riisin ja perunan. Ruisleipää ja tummaa riisiä olen syönyt.

Vierailija
10/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikossa 8 kg, ihana lääke!

Neljässä viikossa on tippunut 6 kiloa, odotan tahdin kyllä hidastuvan tästä. Samalla on käynnissä elämäntaparemontti, Reductil on siinä tukena.

Vierailija
11/21 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ny käyttänyt pari viikkoa orlistat sandozia, jossa on sama vaikuttava aine kuin alussa. Valitettavasti en omistanut vaakaa niin en osaa sanoa vaikutuksesta vielä. Ostin vaakan viikonloppuna ja aion tuplata annoksen niin saas nähdä mitä tuloksia tulee.

Vierailija
12/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli haettu ja nyt kokeilen, jos sillä pääsen alkuun, kun yleensä aloitus on vaikeaa. Kun pääsis tuon avulla rytmiin, voisi sitten jatkaa elämäntavan muutosta hyvillä mielin eteenpäin!

-ap-

Ps. Tuota Reductilia käyttävät, millä perustein saitte sitä lääkäriltä? Onko bmi teillä mikä?

Vierailija
13/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Tuota Reductilia käyttävät, millä perustein saitte sitä lääkäriltä? Onko bmi teillä mikä?

Kela-korvausta en siitä saa koska minulla ei ole siihen vaadittavia liitännäissairauksia (diabetes, nivelrikko tms.). Lääke on kyllä toiminut niin hyvin, että mielelläni maksan siitä 60 € kuukaudessa - ennen se raha meni pelkästään suklaaseen ja muihin herkkuihin.

Vierailija
14/21 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 166cm ja 75 kg, bmi siis 27. Sain Reductilia koska mulla oli selkä kipeä (josko siis painonpudotus auttaisi selkäkipuihin). Ja lääkäri siis itse ehdotti.

Vierailija
15/21 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Alli ei vaikuttanut mitään. Kokeilin joskus ihan uhmallani syödä erityisen rasvaista ruokaa, kokeillakseni tuleeko se mainittu rasvaripuli. Ei sitten mitään muutosta vatsan normaaliin toimintaan. Eli mulla jotenkin ei toiminut se mekanismi että 25% syödystä rasvasta pitäisi tulla "läpi" jos syö Allia. 

Otin aina lisäksi 2 tablettia kerralla, koska käsikauppalääkkeen vahvuus on puolet reseptilääkkeestä. Reseptilääkkeen vahvuisen vaikutuksen saa syömällä 2 kapselia aina kerrallaan.

Vierailija
16/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tarvista laihduttaa, mutta heräsi kysymys, jos rasvan imeytyminen estyy niin eikös silloin esty myös rasvaliukoisten vitamiinien imetyminenkin (ADEK, omega-3)?

Vierailija
17/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku nimi. Saisikohan sillä ihanat käsivarsiallit? 🙂

Vierailija
18/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut. Sen sijaan piereskelin sellaisia ällöttäviä rasvaisia raitoja pikkareihini. YÖK

Vierailija
19/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pierase ainakaan julkisessa paikassa. Voi tulla kunnon rasvalörö housuun.

Vierailija
20/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö rasvaista ruokaa kun käyttää allia niin pitää varautua rasvaripuliin/pieruihin joka tulee nopeasti ja täysin varoittamatta. Tätä varten tulee käyttää man-pon:ia eli paperista puristettua tamppoonia joka työnnetään peräaukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi