Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat alkoi tummanruskealla töhröllä! Apuja kaivataan!

Vierailija
11.06.2009 |

Pitäisikö huolestua, alkoi nimittäin menkat sellaisella tumman ruskealla töhnällä. Mistähän se kertoo?

Yritetään saada vauvaa perheeseen, ja vähän on surkee olo kun alkoivat päivät ylipäänsä, mutta saatikka sitten näin!

Kellään kertoa, mistä voisi ihmeellinen alkuvuoto kertoa? Lisänä vielä migreeninoloinen päänsärky.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa ja loppuu menkat aina noin.

Vierailija
2/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö huolestua, alkoi nimittäin menkat sellaisella tumman ruskealla töhnällä. Mistähän se kertoo?

Yritetään saada vauvaa perheeseen, ja vähän on surkee olo kun alkoivat päivät ylipäänsä, mutta saatikka sitten näin!

Kellään kertoa, mistä voisi ihmeellinen alkuvuoto kertoa? Lisänä vielä migreeninoloinen päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerran sitten alkoivat normaalisti tollaisella töhryllä, mutta eivät runsastuneet normaaleiksi (järkyttävän runsaiksi) ollenkaan. En ihan heti tajunnut asiaa, mutta vähän myöhemmin, kun kuvotus alkoi, teinkin testin - olin raskaana...

Eli jos tuo ei ole normaalia, testaa varmuuden vuoksi. Minulle tuli vielä toisetkin samanlaiset "menkat" raskauden aikana, sitten vasta jäivät vuodot pois.

En nyt halua tietysti turhaakaan optimismia luoda, eli voi olla ihan normaalit menkat jne., mutta jos teillä kerran on yritys päällä, niin kannattaa tehdä testi varmuuden vuoksi (jos et ole sitä vielä tehnyt).

Vierailija
4/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa yleensä 1-2 pv kestävällä tuhrulla, jonka jälkeen tulee kunnon vuoto.

Kerran kävi niinkin, ettei kunnon vuotoa tullut ollenkaan, ainoastaan 10 pv kestävä tuhru. Enkä ollut raskaana.

Vierailija
5/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin loppu heti seuraavana päivänä. Tein testin ja plussa oli! :)))

Vierailija
6/6 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista vuotoa 2 päivää ja siten loppui... Odottelin vuorokauden että alkais sitä vertakin tulemaan,mutta kun ei tullut niin ostin testin ja plussaahan se näytti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä