Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on homomagneetti - kellään muulla?

Vierailija
11.06.2009 |

Mies on ihan oikeasti hetero kyllä. Oli lapsen kanssa uimahallissa pari päivää sitten. Huomasi siellä, että yksi nuorehko, muuten tavallisen oloinen keski-ikäinen tyyppi tuli joka paikkaan miehen perässä ja yritti saada katsekontaktia. Mies meni porealtaaseen, tyyppi tuli perässä. Mies meni uimaan, tyyppi tuli perässä. Ilmeisesti oli ottanut auton rekkarin ylös, koska soitti miehelle töihin. Ei hyvääpäivää =). Kiva siinä työkavereiden keskelllä selittää että juu en ole alan miehiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös homomainen jota voisi erehtyä luulemaan homoksi, eleet ja liikkeet ovat sellaiset.

On kuitenkin perheenisä jolla kaksi lasta.

Voisin helposti kuvitella että hän olisi homo.

Vierailija
2/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies ihan hetero on enkä viitsi ruveta kinaamaan aiheesta. Tulipa mieleen kuinka kerran käytiin huvittava keskustelu erään henkilön seksikkyydestä. En muista kumpi aloitti hyvännäköisen tapauksen kommentoinnin, mutta jouduimme toteamaan että ollaan täysin eri mieltä kyseisen ihmisen seksikkyyden syistä. Pian kävi ilmi, että minä puhuin miehestä ja mies naisesta, kyseessä oli siis kadulla kävelevä pariskunta. Siihen vaan totesimme toisillemme että saamarin hetero, olisit heti sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävinä monta ja tulen homojen kanssa hyvin juttuun noin yleisesti :)

Vierailija
4/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ehdotellaan myös uimahallien saunoissa jotain.

Hän ei ole homo. Olemme ensinnäkin tunteneet hänet 25 v. Ja toiseksi hänellä ei olisi mitään syytä naureskella näille jutuille - jos hän olisi homo ja haluaisia pysyä kaapissa, niin ei hän näitä juttuja kertoisia.

Vierailija
5/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan on tylsä hetero. Vetää puoleensa kyllä naisiakin. Hänelle ehdotellaan baarissa kaikenlaista (siis miehet) ja viimeksi eilen ruokakaupassa oli vihjailtu jostain bileistä.

Ja ei ole mitenkään homomainen tai edes poikkeuksellisen hyvännäköinen, semmoinen keski-ikäistyvä suomalainen körmy - vekkulin ja sympaattisen oloinen kyllä.

Vierailija
6/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantyyppinen vastaava kokemus uimahallista. Uimahallithan on homojen "kohtauspaikkoja", jota mieheni ei oikeasti tiennyt. Mieheni on täysin hetero, mutta tyypiltään varmasti myös miehiä miellyttävä. Hän oli sinisilmäisyyttään jutellut saunassa tuttavallisesti jonkun miehen kanssa ja siitä sitten jatkanut vessaan ja vielä mennyt siellä koppiin. Tämä tuttavallinen mies oli tulkinnut asian väärin ja yrittänyt tunkea koppiin mieheni kanssa.

Häntä asia ei naurata, mutta minua aika-ajoin tapahtuma hymyilyttää.

Vierailija
7/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kuvaus.

Vierailija
8/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kuvaus.

Jos kirjoittaa nuori niin sitten tulee mieleen joku hintelä finninaama ja jos taas keski-ikäinen, niin sitten joku limainen kaljamaha. Mutta siis tämä oli tyyppi normaali 30-40 vee mies joka olisi voinut olla kuka tahansa.

Vierailija
9/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kaappihomo.

Vierailija
10/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän vastaisi "Petrille" että jees! Tavataan vaan. Tai soitellaan ja run...

Vierailija
11/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homojen mieleen, mutta myös naisten. Onneksi se tykkää vaan minusta!

Ei kyllä ole mitenkään homomainen, mutta ei mikään "harkkaäijäkään"

Vierailija
12/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole mikään tae hänen heteroudestaan! Moni mies tulee kaapista ulos vasta lähempänä neljääkymmentä, jos sittenkään.

Vierailija
13/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaimo, lapset jne. Mutta silti herätti miehissä mielenkiintoa älyttömästi ja sitä hän sitten naureskeli ihan avoimesti vaimolleen ja muillekin, ihan kuin tavallinen hetero mies. Kunnes heille tuli ero, koska veli oli löytänyt elämänsä rakkauden - miehen.

Eli mä kanssa allekirjoitan sen, että kyllä homo homon tuntee. Jos miehesi ei ole homo, niin vähintään bi. Ei pahalla ap. Voi bi- miehenkin kanssa olla ihan hyvä avioliitto.

Vierailija
14/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus ei ole näin yksinkertaista tai yksiviivaista homo-hetero-akselia. Se että on jonkun homon mieleen, ei tee kohteesta yhtään enempää homoa kuin jostain sikaniskaäijästä. Minä luulen, että nämä miehet ovat vain keskivertoa vetävämmän näköisiä, suhtkoht hyvässä kunnossa olevia vekkuleita velikultia. Miesten keskinäinen kanssakäyminen ja kontaktit ovat muutenkin paljon suorempia kuin naisten ja ilmeisesti homot ovat kokeilleet "kepillä jäätä".

Vierailija
15/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran hän on joutunut "tilanteisiin".

Ja on ihan umpihetero. Ilmeisesti homoja viehättää hänen lihaksikkaan nallekarhumainen olemuksensa ja täyteläisen kimmoisa peffansa ;-)

Vierailija
16/16 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lesbo, enkä minä ainakaan osaa 100%:n varmuudella sano mitä kukin on! Tietenkin jotkut kantavat tiettyjä ulkonäkömerkkejä tai on tietty tapa katsoa naisia, mutta eivät kaikkis uinkaan ole niin selviä.