Nelikymppinen nainen on todella säälittävä ja luuseri jos
polttaa vielä tupakkaa. Tai oikeesti jo paljon nuorempikin, mutta viimeistään keski- iässä on todella huvittavaa ja tyhmää jos tupakoi.
Nuorilla se vielä menee nuoruuden ja hölmöyden piikkiin, mutta vanhemmilla ihmisillä luulisi olevan järkeä päässä.
Kommentit (16)
tyhmän näköistä, jos nuorikin tupakoi. Hän osaa kyllä näyttää niin laumasielulta kuin olla jo voi.
polttaa vielä tupakkaa. Tai oikeesti jo paljon nuorempikin, mutta viimeistään keski- iässä on todella huvittavaa ja tyhmää jos tupakoi. Nuorilla se vielä menee nuoruuden ja hölmöyden piikkiin, mutta vanhemmilla ihmisillä luulisi olevan järkeä päässä.
Tuli aloitettua nuorena ja irti en ole päässyt kuin raskauksien ajaksi. Voi minua :(. Muuten on elämäni täydellistä ja olen todella onnellinen - ja kaikki asiat on kunnossa. Kai se pitäisi tuon suhteen ryhdistäytyä. Mutta toisaalta... Eikös jokaiselle voisi sallia yhden paheen?
mä en tunne montaakaan 30-80 vuotiasta joka ei polttaisi... Ja miksi muuten vanhemmalla Naisella, muutei Miehellä se tekisi tyhmäksi ja idiootiksi?
tupakoi, omapahan on asiansa. Olen oman ukkini menettänyt keuhkosyöpään, ukki poltti 12v iästä eteenpäin. Joten itse en ole koskaan polttanut, tuo on vaikuttanut minuun niin vahvasti.
Tuli aloitettua nuorena ja irti en ole päässyt kuin raskauksien ajaksi. Voi minua :(. Muuten on elämäni täydellistä ja olen todella onnellinen - ja kaikki asiat on kunnossa. Kai se pitäisi tuon suhteen ryhdistäytyä. Mutta toisaalta... Eikös jokaiselle voisi sallia yhden paheen?
jos olet kerran siksikin aikaa pystynyt lopettamaan? Tekosyiltä ja selittelyltä kuulostaa.
tupakoi, omapahan on asiansa.
ovat jokaisen maapallon asukkaan asia!
Sademetsiä raivataan tupakkaviljelmien alta, tupakkaa poltettaessa vapautuu myrkkyjä ilmakehään, puhumattakaan valmistuksesta ja kuljetuksista ym.
tupakoi, omapahan on asiansa.
ovat jokaisen maapallon asukkaan asia!
Sademetsiä raivataan tupakkaviljelmien alta, tupakkaa poltettaessa vapautuu myrkkyjä ilmakehään, puhumattakaan valmistuksesta ja kuljetuksista ym.
kuin jonkun tupakointi.
mutta siitä ei pääse mihinkään, että tupakointi on idioottimaista.
Vai osaako joku mainita yhdenkään positiivisen asian tupakanpoltosta??
Vai osaako joku mainita yhdenkään positiivisen asian tupakanpoltosta??
mulle ei kuulu toisten polttamiset, en koe olevani joku kansankynttilä, jonka täytyy paheksua tai hyväksyä toisten tupakanpolttoa.
Vai osaako joku mainita yhdenkään positiivisen asian tupakanpoltosta??mulle ei kuulu toisten polttamiset, en koe olevani joku kansankynttilä, jonka täytyy paheksua tai hyväksyä toisten tupakanpolttoa.
Kolahtiko omaan nilkkaan?
Menehän hermosavuille siitä!
Vai osaako joku mainita yhdenkään positiivisen asian tupakanpoltosta??mulle ei kuulu toisten polttamiset, en koe olevani joku kansankynttilä, jonka täytyy paheksua tai hyväksyä toisten tupakanpolttoa.
Kolahtiko omaan nilkkaan?
Menehän hermosavuille siitä!
jos tiedän tämän tupakoivan.
Se vaan on niin hölmöä ja ennen kaikkea ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!
hoidan hyvin kotini ja perheeni, olen akateemisesti koulutettu, hyvässä asemassa työelämässä ja tupakoin. Olen niin ällöttävä :-)
tottakai oikeus mielipiteensä ilmaisuun kuten kaikilla muillakin, mutta minusta vielä säälittävämpää kuin tupakointi, on tuon tason kielenkäyttö ja trovokatoorinen tyyli itsensä ilmaisemisessa. Asian esittämiseltä menee pohja kun ihmiseltä puuttuu kyky asialliseen ilmaisuun.
Toki sitten kommenteissa on vielä alatyylisempää tekstiäkin, ja se jos mikä kyllä antaa kommentoijasta aika surkean kuvan.
jos tiedän tämän tupakoivan. Se vaan on niin hölmöä ja ennen kaikkea ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!
Se se vasta hölmöä ja ällöttävää on. Vain yksinkertaiset ihmiset harrastavat juomista. Joka humalan jälkeen ovat sitten entistä yksinkertaisempia. Alkoholihan tuhoaa aivosoluja kaiken muun haitan lisäksi.
Ai niin, mutta täällähän kaikki juo sivistyneesti, vain lasin viiniä. Ne on sitten muita, jotka kännäävät :)
tulee mieleen, että on jäänyt 14-vuotiaan tasolle. 20-vuotiaalla erotus 'normaaliin' ikätoveriin on vieelä pienehkö, mutta vanhemmalla naisella se vaan tuntuu idioottimaiselta.