Siis mä en jaksa teitä, kenelle KAIKKI on aina NIIN vaikeaa!!
Teidän kanssa menee helvetti hermot!
Kaikkea pitää miettiä aina monta päivää, eikä sittenkään saa vastausta. "Ei me nyt tiedetä, lähdetäänkö sinne juhliin, ei me nyt vielä olla mietitty osallistutaanko kimppalahjaan, ei me nyt ehkä tulla kylään kun ei vielä tiedetä tullaanko kylään" jne jene
HEL-vetin raivostuttavia ihmisiä olette!
Kaikkien ei tarviikaan olla yhtä impulsiivista porukkaa, mut rajansa kaikella!!
Kommentit (3)
voisikin lopettaa yhteydenpidon mutta yksi tällainen tapaus on siskoni, jota täydentää samanlainen miehensä.
Joskus yhdessä reissattu ja pariskunta vetänyt herneet nenään, kun minä olen päättänyt, mitä seuraavaksi reissussa tehdään, kun ei herrasväki osaa päättää! Mä lähde mihinkään matkalle hotellihuoneeseen hengaamaan...
On niin raivostuttavaa! Ja erittäin hyvin sanottu tuo, että elämä valuu silmien ohi, kun aina vaan jahkataan! Kuvaa just näitä ihmisä
jahkailemaan yksinkertaisista, arkipäiväisistä asioista: Lähdetäänkö kahville kun toisaalta voisi juoda kotonakin, mitä ihmeen kissanruokaa ostettaisiin...
Ihan samaa mielta. Nailla ihmisilla elama vaan valuu silmien ohi, kun mitaan ei tehda eika mistaan voida paattaa. Olen jo aikaa sitten lopettanut yhteydenpidon vastaaviin ihmisiin, niin aina sapetti. Suosittelen!