Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku miten mokasin leikkipuistossa.

Vierailija
10.06.2009 |

Luulin yhtä äitiä lapsensa MUMMOKSI.

Siis menin kysymään, että hoitaako hän lapsenlapsiaan kesän ajan. Helkkarin myrkyllisesti vastasi, ettei ole isoäiti vaan äiti.

Lapset jotain 5 ja 1-vuotiaat.

Tämä äiti ei ikäänsä sanonut (enkä kehdannut kysyä...)mutta veikkaisin että liki 50.

Nolottaa, vaikka en tarkoittanut olla inhottava!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella itsenikin sinun tilanteeseen.

Vierailija
2/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mahtaako olla lasten äiti vai mummo. Mutta en ikipäivänä sanoisi noita ääneen... että ymmärrän kyllä myrkyllisen vastauksen... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen joskus luullut toisinpäin.

Vierailija
4/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pesunkestävä juntti. Tulee ihan mieleen että sun oli PAKKO sanoa sana Lapsenlapset, jotta pääsisit vähän piikittelemään tätä äitiä.

Vierailija
5/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän muutkin leikkipuistolaiset pian tiedä asiasta.

Vierailija
6/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä pahoitella, ja yrittää selittää, että olinpa hölmö, ym. Kai itse äitikin tietää, että on "vanhemman" näköinen, joten virheesi on ymmärettävä. Mitä teit? Pakenitko paikalta? :)

Vierailija
7/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus on: Öö, tuota, en ole raskaana...

Vierailija
8/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu lapseni isosiskoksi, vaikka sain hänet kypsässä 22- vuoden iässä.

Nyt kun oli kouluun tutustuminen,kiinnitin itsekin huomiota pariin äitiin, jotka olivat ilmeisesti saneet lapsensa yli 40 vuotiaina.

On se totta, että viisikymppinen pienen ekaluokkalaisen äiti on aika vanha!

Saatika sitten kun lapsukainen tulee murkkuikään, äiti eläkeikäinen, huh....

Vierailija
9/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän muutkin leikkipuistolaiset pian tiedä asiasta.

yhtään mitään kun kukaan ei koskaan puhu toisilleen...

Vierailija
10/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatika sitten kun lapsukainen tulee murkkuikään, äiti eläkeikäinen, huh....

Onpahan kotona lastaan varten, eikä luomassa uraa.

Vierailija
11/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on jäämässä äitiyslomalle :(. Hitto, että oli noloa...nuorin oli tuolloin jo 2-v hänellä.

Vierailija
12/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä pitää kieli keskellä suuta näissä asioissa ja harkita mitä sanoo.

Minä olen töissä vahingossa kysynyt potilaan omaiselta, onko hän vaimo kun kyseessä on ollut tytär (voi apua, ikinä ei pitäisi mennä kysymään noin. Kysyä vain että oletko omainen. Noloa!)

Vierailija
13/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kysyi juuri lakkiaisissa serkultaan, että koskas on alskettu aika. Serkku ei ole raskaana...

Vierailija
14/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin tuossa taannoin pukuhuoneessa, että aionko olla loppuun asti töissä vai jäänkö kohta jo lomalle. Ensin en tajunnut,mutta sitten tää ihan vieras eukko katseli mun mahaa sillä silmällä niin sitten välähti.Sehän luuli mun olevan viimeisillään...Vastasin,että kyllä mä olen aatellut olevani tässä vielä monta vuotta töissä.

Pari päivää sen jälkeen tuli puolituttu töissä taputteleen mun mahaa ja kysyi,että koskas on aika? Hermostuin hieman ja kielsin olevani raskaana. Vielä parin päivän kuluttua siitä se kysyi uudestaan kun oli luullut,että mä vaan leikin.

Mulla on cushingin oireyhtymä ja yksi sen tunnusmerkeistä on juuri tuommoinen "raskausmaha".En ole muuten niinkään lihava vaan toi maha pallottaa ikävästi kuin viimeisillään olevalla...Tiedän sen ja se harmittaa kun sitä ei saa pois :(

Vierailija
15/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luulin yhtä isoäitiä äidiksi - no, mummohan ei ollenkaan pahastunut siitä :) Meilläpäin äidit on yleensä vähän iäkkäämpiä ja isoäidit erittäin nuorekkaita.

Vierailija
16/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu lapseni isosiskoksi, vaikka sain hänet kypsässä 22- vuoden iässä. Nyt kun oli kouluun tutustuminen,kiinnitin itsekin huomiota pariin äitiin, jotka olivat ilmeisesti saneet lapsensa yli 40 vuotiaina. On se totta, että viisikymppinen pienen ekaluokkalaisen äiti on aika vanha! Saatika sitten kun lapsukainen tulee murkkuikään, äiti eläkeikäinen, huh....

Minäkin sain esikoiseni 22-vuotiaana. Ja kuopukseni 37-vuotiaana. Olen 44 kun hän lähtee kouluun (vs 29 kun esikoinen lähti kouluun). Enkä suinkaan "eläkeiässä" kun hän tulee murkkuikään.

Äitejä on monenlaisia - yhtä hölmöä on päivitellä vanhempia äitejä kuin nuorempia.

Vierailija
17/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä pitää kieli keskellä suuta näissä asioissa ja harkita mitä sanoo. Minä olen töissä vahingossa kysynyt potilaan omaiselta, onko hän vaimo kun kyseessä on ollut tytär (voi apua, ikinä ei pitäisi mennä kysymään noin. Kysyä vain että oletko omainen. Noloa!)

Minun isäni oli 25 kun synnyin. Eli siis ihan aikuinen ihminen :). Oli vielä 50-vuotiaana ihan nuorekas mies ja siinä kohtaa minua välillä oletettiin vaimokseen. Eikä se nyt noloa ollut :), vähän ehkä huvitti.

Vierailija
18/18 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen oli syntynyt ja olin isäni kanssa jossain hampparilla niin isän tuttu tuli onnittelemaan uudesta vauvasta ja nuoresta vaimosta. :)