3-vuotias haluaisi "keittilauan"
eli haluaisi skeitata. Onkohan liian pieni moiseen? Ei ole koskaan vielä mitään pyytänyt ostosreissuilla, eka kerta siis kun oikeasti haluaa jotain.
Kommentit (10)
Miunkin 3-v. haluaa kännykän. Minä haluaisin lottovoiton, isokullisen miehen jne.
Olitko Curling-äiti?
jotain eroa hieman. Tai noilla sinun aikuisen haluillasi...
Kehittää lapsen motoriikkaa. Olkoon 3 taikka 6v niin alussa kaatuu kuitenkin. Kypärä ja suojat ja menoksi. Potkulautailevathan pienet lapset myös, ei ole paljon eroa.
sellaisen automaattivaihteisen. Ajelee tuossa pihatiellä.
Hän kokeili kerran ja pisti sen sitten nurkkaan kun ei se yhtään mene sinne minne pitäisi :) Eli vaikeaahan se on. 3-vuotias pikkuveli välillä sillä leikkii, tasapainottelee sen päällä mutta en välttämättä ostaisi vielä sen ikäiselle. Sen sijaan hän sai juuri potkulaudan ja siitä on tykännyt kovasti!
Pääsisikö jossain kokeilemaan miltä se tuntuu niin voisi sitten luopua jo itsekin haluistaan. Onhan se kivan näköistä kun isommat suhisee ohi ja toki haluaa... Meidän melkein 4v. sai lahjaksi potkulaudan ja sillä potkuttelee, tosin toinen jalka maassa kuitenkin koko ajan :D
Meillä ostetaan pojille kaikki urheilukamppeet mitä ne tahtovat, eipä pelaile sisällä pleikkareita tai tietokonetta. Kerran viikossa saattavat pyytää saada pelata.
Löytyy pesiskamat, rullalaudat, potkulaudat, pyörät, sählykamat, fudis,-ja lätkämaalit,rullaluistimet, jne... kertaa kolme.
laskuvarjokursseille. Pakkohan se oli suostua, kun se niin kovasti sitä halusi.
10-vuotiaalla on oma konepistooli, kun se sitä niin kovasti halusi.
että minkä nuorena oppii niin vanhana taitaa. Ei munkaan äiti olis millään laittanu mua 4-vuotiaana pianotunneille, mutta kun olin kovin innokas, pääsin silti. Koululaisena olinkin jo taitava soittaja. Muistan lapsuudesta sen, että soitin kotona aina ja ain vaan. Ellen sitte ollut ulkona pelaamassa purkkista, hippaa, 10 tikkua laudalla jne.
Eli mun viesti ap:lle on, että osta vaan. Aika pieni satsaus on. Jos skeittailu oikein kiinnostaa niin lapsi oppii kyllä hienosti kehon hallintaa. Itseäni ärsyttää se pihalta tuleva skeittailun kolina, mutta koetan suhtautua positiivisesti, että toi lienee aika terveellinen harrastus.
mutta mikäs teitä estää sellaista aloittelijan lautaa hommaamasta ja tarvittavia syndejä? Kyllä se lapsi siitä kasvaa ja motoriikka kehittyy, että kohta se jo onnistuukin:)