Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä vielä ajaudun pettämään..

Vierailija
08.06.2009 |

En vaan enää kestä, näin ne menee parhaat vuodet elämästäni miehen kanssa, joka yksinkertaisesti vaan on huono sängyssä, vaikka kuinka yritän ja toivon, että joskus tämä paremmaksi muuttuu. Seksiä on liian vähän, ja kun sitä on, pääasia tuntuu olevan, että mies saa. Ja saakin kyllä joka kerta, niin nopeasti vielä, että siihen ei ehdi mukaan, vaikka kuinka yrittäisi.

Vehjekin on melko pieni..

Mies kyllä pahoittelee, että meni taas niin tai näin, mutta ei asialle mitään tee, mitä väliä sillä pahoittelulla on, tympii vaan, kun tietää, että menee entistä kauemmin seuraavaan kertaan.

Jos joskus tilaisuus tulee, niin tiedän, että menen siihen mukaan. Vaikka periaatteessa olen sitä vastaan. Ei vaan voi mitään.

Noin, nyt se on sanottu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on meilläkin. Ja samassa pisteessä kuin sinä olin minäkin pari vuotta sitten. Enkä olisi osanut ajatella pettäväni miestäni.

Enkä sitten pettänytkään. Vaikka mieli teki. Mutta puolisoiden välinen suhde on mielestäni sen verran suuri ja tärkeä asia, ettei sitä noin vain heitetä syrjään mielestä pettämishetken ajaksi.

Mieheni ei miksikään muutu. Vaikka nyt on yrittänytkin, kun olen (hah!) jaksanut ongelmasta puhua toistakymmentä vuotta.

Enkä enää puhu. Sillä hän tiedostaa ihan yhtä hyvin kuin minä, missä mennään.

Mutta en myöskään enää anna hänen ymmärtää olevani ekstaasissa hänen kanssaan muhinoidessani. Kun se nyt vain ei ole mahdollista - tiedät sen, kun yllä kerrot elämästäsi, joka on niin samankaltaista.

Mieheni vain on mieheni, enkä häneltä taatusti kiellä fyysistä läheisyyttä.

Hän on muuten ihan kelpo mies ja toivoisin sydämestäni, että meillä menisi myös sängyssä paremmin. Vaan ei.

Ehkä eroan hänestä jonakin päivänä ja ehkä löydän sitten miehen, jonka kanssa voin kokea senkaltaisen fyysisen läheisyyden, jonka tiedän aiemmista suhteistani olevan olemassa.

Mutta enpä usko, että etsimällä etsin ketään, jonka kanssa alkaa pettää miestäni. Minusta se vain on väärin. Niin miestäni kuin sitä toistakin miestä kohtaan ja myös itseäni kohtaan.

Vierailija
2/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan valmiita ajamaan lasten tulevaisuus epävakaalle pohjalle huonon seksin takia? Seksi on yks niitä asioita elämässä mitkä tulee luonnostaan ja siinä voi aina kehittyä. Aina voi oppia uutta. Ei ero ole ratkaisu jos kerran haluaa aina vaan suurempia nautintoja sängyssä. Ensin täytyy opetella itsetyydyttämään niin hyvin että nauttii täysillä niin, sitten parisuhteessa ottaa asiakseen avautua haluistaan, fantasioistaan, perversioistaan ja vaikkapa ihan siitä että haluu enemmän.

Ennemmin vieraisiin kuin erotaan tästä syystä. Miettikää nyt vähän miten iso vaikutus erolla on lapsiin. Jestas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse siitä, että etsin "aina vaan parempia kokemuksia sängyssä" tms. Mutta tämä loputon turhautuminen alkaa ottaa voimille, enkä kohta jaksa enää edes yrittää.

Ja toisaalta, en minä etsi tilaisuutta pettää, mutta tunnen, että jos tilaisuus tulisi, kaipaukseni hyvään seksiin, varmasti ajaisi minut siihen. Väkisellä muistelen seksiä, jota minulla oli miehen kanssa, jonka kanssa seurustelin ennen miestäni. *huoh*

ap

Vierailija
4/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä etsi minäkään "aina vaan parempaa" ja erilaista, ihan tavallinen seksi riittäisi. Kyllä sinne rekisterin seksiaddikti- aseksuaali väliin mahtuu kaikenlaista.

Vierailija
5/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te naiset ja miehet, jotka elätte seksin puolesta onnettomissa, mutta muuten onnellisissa liitoissa, edes ajatelleet seksiterapiaan menoa? Se on sellanen juttu, joka AUTTAA!!

Ja kuten tästä ketjusta näettä, ette ole yksin ongelmanne kanssa! Monilla pareilla on muuten hyvä parisuhde, mutta seksi mättää. Tavalla tai toisella. Jos kerran suhteenne/liittonne merkitsee kuitenkin teille niinkin paljon, että ettei aio pettää tai erota (mahtava juttu sinänsä!) niin mars mars hakemaan seksiterapiaa!

En asu Suomessa, joten en tiedä tuleeko siellä brittiläinen tv-sarja, jonka nimi on alkuperäkielellä "Sex Inspectors?" Toivottavasti tulee! Siinä pari seksuaaliterapeuttia antaa konkreettisia neuvoja ja apua pariskunnille, joilla mättää jokaisella, tavalla tai toisella, seksin saralla. Ja lopussa nähdään kuinka PALJON onnellinen seksielämä parantaa ihmissuhteen laatua!

Vastaavasti Te voisitte hakea apua teidän seksiongelmiinne. Niinkuin muillakin parisuhteen alueilla, seksi on myös sellainen, jossa ongelmatilanteessa on mahdollista ja usein parempikin hakea ulkopuolista apua.

Avun hakeminen KANNATTAA varmasti!! Tilanteenne ei kai ainakaan voi siitä mennä pahemmaksikaan....

Vierailija
6/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö sen ainaisen toivomisen ja haaveilun sijaan kannata sille äijälle sanoa että peli ei enään vetele? Iskee vaikka jonkun "näin annat naisellesi kunnon orgasmin" -kirjan käteen ja sanoo että alappas selaamaan.

Vierailija
7/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on annettu. On puhuttu. Mutta mies on aivan kauhuissaan ja lamaantuu ihan tyystin. Kenties ongelmallinen suhtautuminen juontaa lapsuuteen?

Tai ihan mihin vaan.

Minun mieheni toteaa vain, ettei hän kuuna päivänä ala hyväillä, hinkata tai ihan mitä vain sukupuolielimiäni saatika että edes voisi harkita suuseksiä - "se on minun mielestäni vastenmielistä" - näin hän asian ilmaisee suoraviivaisesti. Ei siinä orgasmi-kirjat auta. Seksin saralla meillä mies vain tyydyttää itsensä minuun. Surullista, mutta näin on. Ja, voitko kuvitella, minä jopa toivon välillä, että hän olisi muutoin inhottava ja ilkeä, sillä silloin minun olisi helpompi (?) jättää hänet. Vaan ei - sängyn ulkopuolella hän on mitä kelvollisin kumppani.

Ai niin - tunsimme useita kuukausia, lähes vuoden, ennen kuin harrastimme seksiä keskenämme ja jo ensimmäinen kokemus oli melkoinen floppi. Voinkin vain hartaasti suositella muille, että siirrytte aiemmin sänkypuuhiin, sillä minä olin ehtinyt kiintyä tulevaan mieheeni ihmisenä ja kaverina niin, että järkyttäväkään ensimmäinen seksikokemus hänen kanssaan ei saanut minun hälytyskellojani soimaan.

Ja eikö sen ainaisen toivomisen ja haaveilun sijaan kannata sille äijälle sanoa että peli ei enään vetele? Iskee vaikka jonkun "näin annat naisellesi kunnon orgasmin" -kirjan käteen ja sanoo että alappas selaamaan.

Vierailija
8/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pettämiskeskustelut menevät aina samaa rataa. Pääsemme vähemmällä, kun numeroimme argumentit ja vasta-argumentit:

1) Puoliso pihtaa. Petän.

2) Puoliso ei pihtaa, mutta on innoton. Petän.

3) Puolisolla ei ole mielikuvitusta sängyssä. Petän.

4) Parisuhde on jo muutenkin kuralla, mutta olemme yhdessä lasten vuoksi. Petän.

5) Tunnen tarvetta paritella aina uusien kanssa. Petän.

6) Suhteemme on vapaa, harrastan seksiä kaikkien kanssa, joita osaan haluta.

7) Minun tulkintani mukaan suhteemme on vapaa. Käyn vieraissa.

8) Puolisoni petti vuonna 1982. Kostan sitä ensi lauantaina jo 573. kumppanin kanssa.

Vasta-argumentit ja muut kannanotot:

A) Onko seksi muka tärkeämpää kuin lapset? Vedä käteen, iso mies!

B) Olet huono ihminen, etkä ansaitse puolisoasi.

C) Anna mennä vain! Tauti tarttuu!

D) Maksa, poika, ruokkosi!

E) Senkin vosu!

F) Senkin pukki!

G) Menkää terapiaan!

H) Mene hoitoon, olet idiootti! (Argumentin käyttäjä uskoo vain saunantaushoidon auttavan)

I) Tyrehdytä seksuaalisuutesi? Vai etkö muka olekaan aikuinen?

j) Jos et ole aikuinen, miksi harrastat seksiä?

K) Ajatteletko ollenkaan muita ihmisiä! Mitä jos kaikki tekisivät noin?

L) Ajatteletko ollenkaan puolisoasi? Mitä jos hänkin tekisi noin?

Tämän pitempää listaa en viitsi tehdä. Joku älyllisempi voinee tämänkin tiivistää.

Vierailija
9/25 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät vasta-argumentit jäivät.

M) Mitäs olet niin huono, ettei puolisosi halua sinua enää!

N) Tiskaa enemmän, saatanan pukki!

Vierailija
10/25 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoraksi Helsinkiin.

Vierailija
11/25 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta, jos mies sanoo noin.

"Minun mieheni toteaa vain, ettei hän kuuna päivänä ala hyväillä, hinkata tai ihan mitä vain sukupuolielimiäni saatika että edes voisi harkita suuseksiä - "se on minun mielestäni vastenmielistä"

Minä miehenä saan siitä suuren osan nautinnosta, kun näen kuinka naiseni nauttii, Hän on hyvin herkkä, saa orgasmin jo ensi hyväilystä. Usein hän ehtii laueta useamman kerran ennen kuin minä pääsen mukaan, mutta hän on myös seksikäs ja saa minut nousemaan hetken kuluttua uudelleen. Suuseksi on aivan ihanaa, molemmin puolin. Rakastelumme saattaa joskus kestää parikin tuntia.

Sanovat, että vanhemmiten tulee enenpi kokemusta, odotan sitä innolla, olen vasta 58 v.

t. eki

Vierailija
12/25 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanasi omasta elämästänne, sinun ja puolisosi, saavat minut uskomaan, että tässä maailmassa, joissakin toisissa parisuhteissa, asia voi todellakin olla toisin kuin meillä. Ja jo se, että ehkä-kenties-jonakin päivänä-minullekin aurinko hymyilisi -ajatus tekee tästä kauheudesta vähän paremmin kestettävämmän.

Vierailija
13/25 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet mennyt tämän ihmisen kanssa naimisiin?

Vierailija
14/25 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies ei ole huono sängyssä vaan siksi että sitä harrastetaan meillä kerran kuussa ja mä haluisin joka päivä. Mutta ei auta vonkaaminen ;(

Vierailija
15/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekseni miettinyt monet monet illat. Ja päivät. Ja yöt.

Tyhjentävää vastausta kysymykseen "miksi" ei kai kukaan osaa antaa elämänsä ratkaisuille, koska ratkaisut tehdään yleensä useampien asioiden summina.

Mutta ehkä kuvaavaa on sanoa, että olin niin tavattoman naiivi kuvitellessani, että ajan mittaan saisin omalla esimerkilläni ja kärsivällisyydelläni miehen muuttumaan.

Olihan tuo kumppani niin monessa muussa suhteessa kuin seksuaalisesti kelpo kumppani.

Ei muuten onnistu. Ei miehen eikä kai meidän naistenkaan muuttaminen. Ihminen muuttuu kaiketi vain äärimmäisen pakon edessä jos sittenkään.

Miksen nyt sitten jätä miestä ja etsi "parempaa"?

Ehkä näin teenkin. Mutta se ei tule olemaan helppoa. Sillä vuodet ovat kuluneet ja vaikka lapset ovat muuttamassa pois, on mies nyt puolestaan hoidon tai ainakin avun tarpeessa, joten nytkö sitten lähtisin toteuttamaan omaa seksuaalisuuttani onnellisessa uudessa parisuhteessa?

Kuinka voin nauttia uudesta elämästäni, jos toinen jää ilman tukeani? Lähdinhän liittoon ajatuksella, että siinä mennään yhdessä niin ylä- ja alamäkiäkin.

Näitä tässä tuumailen, ja etsin vastauksia lukemalla teidän muiden kipukohtianne.

Miksi ihmeessä olet mennyt tämän ihmisen kanssa naimisiin?

Vierailija
16/25 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjän tien. Kotiseksi on niin tylsää ja kun sitä useamman vuoden olin uskollisesti harrastanut, päätin etsiä seksiä myös muualta. Tällä hetkellä mulla on seksisuhde naapurin miehen kanssa. Enkä oo eroamassa miehestäni.

N 42 v.

Vierailija
17/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyse siitä, että etsin "aina vaan parempia kokemuksia sängyssä" tms. Mutta tämä loputon turhautuminen alkaa ottaa voimille, enkä kohta jaksa enää edes yrittää.

Ja toisaalta, en minä etsi tilaisuutta pettää, mutta tunnen, että jos tilaisuus tulisi, kaipaukseni hyvään seksiin, varmasti ajaisi minut siihen. Väkisellä muistelen seksiä, jota minulla oli miehen kanssa, jonka kanssa seurustelin ennen miestäni. *huoh*

ap

Niin voi käydä kun elää siveettömästi ennen papin aamenta. 

Vierailija
18/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useasti tehnyt näin, koska en saa mieheltäni tarpeeksi.....kerroin asiasta kerran kiukustuksissani, johon mies sanoi että ok, kunhan ei haittaa meidän seksi-elämäämme. Ei ole haitannut, sillä olen suostunut 11v:n aikana jokaiseen hänen pyyntöönsä, jopa oudonpiin sido minut ota minut seksileikkeihin ja suihinottoihin, mistä minä en sitten saa juurikaan mitään.

Eli suosittelen, sillä se alkaa vanhainkodissa olla myöhäistä voivotella sitä ettei saanut kokea riittävästi seksiä nuorempana.

Vierailija
19/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miehenä kun luen näitä. Tulen kyllä itsekin joskus liian nopeasti, mutta jos se olisi jatkuva ongelma niin vaimon tyydytyksestä pitäisi sitten muuten huolehtia ja usein huolehdinkin etukäteen. 

Vierailija
20/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliselta kuulostaa apn seksielämä. Ensin ajattelin, että keskustelua, ja harjoittelua, mutta taitaa olla jo nuo yritetty. No hyväksi seksissä tulee harrastamalla sitä, paljon. Jos apn miestä ei kiinnosta kuin harvoin, ei voi odottaakaan kehitystä. Voin sanoa olevani hyvä sängyssä, koska olen sitä harjoitellut yhden, ja saman ihmisen kanssa 25 vuotta. Onneksi vaimo näki minut kehityskelpoisena silloin alussa, koska en ollut varmasti kummoinen pano silloin. Sitten joka päivä naitu, ja harjoiteltu. Eli naikaa, niin kehitytte. Tämä on yleisohje, joka moneen tapaukseen varmasti sopii, ei välttämättä apn tilanteeseen. On paljon naisia täällä, jotka valittavat huonosta seksistä. No ei se voi ollakkaan hyvää, jos sitä pääsee harrastamaan pari kertaa kuussa.