Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun lastani a ei kutsuttu sisarensa juhliin

Vierailija
08.06.2009 |

Mieheni exän lapsen rippijuhliin ei kutsuttu minun ja miehen yhteistä lasta, vaikka kyseessä on sisarukset. minusta ihan väärin. Kyllä sisaren on saatava osallistua perhejuhliin.

Miehen lapset ovat meillä tapaamisella olleet ihan säännöllisesti ja lapset tykkää kovasti toisistaan ja silti lastani ei kutsuttu tähän tärkeään juhlaan.

Kamala akka.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minusta on törkeää ettei hän pidä meidän lasta samanarvoidsena kuin omaansa, eikä rakasta tätä lasta, vaikka heillä on yhteinen isä.

Vierailija
2/3 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exän lapsen rippijuhliin ei kutsuttu minun ja miehen yhteistä lasta, vaikka kyseessä on sisarukset. minusta ihan väärin. Kyllä sisaren on saatava osallistua perhejuhliin. Miehen lapset ovat meillä tapaamisella olleet ihan säännöllisesti ja lapset tykkää kovasti toisistaan ja silti lastani ei kutsuttu tähän tärkeään juhlaan. Kamala akka.

Tämä on paljon sallitumpaa näin päin. Lähivanhemman kotiin ei tarvitse kutsua etän puoleisia sisaruksia. Sisaruuskin on suhteellista, varsinkin puolisisaruus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän noissa uusperhekuvioissa.

Erityisen surullista se on lasten kannalta. Sisaruus on arvokas asia, sitä pitää vaalia.